Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
begrijp ik het goed dat mijn gewicht zonder vet zo'n 92kg is??
zoja dat is niet slecht bij 176cm .Dus als ik het goed begrijpen is mijn ideale gewicht zo,n beetje 105kg als ik van 10-15% vet uitga.
ohja vet is gemeten via de tanita schaal is die een beetje geloofwaardig??
Weegschalen zijn onbetrouwbaar op het gebied van vetmetingen. Drink maar eens een halve liter water voordat je gaat meten en je komt in eens op hele andere getallen uit.
De meest betrouwbare meetmethode die je zo even vrij snel kunt doen is de huidplooimeting. In een beetje sportschool kun je dat laten doen. Er worden dan op (meestal) 5 plaatsen de dikte van je huidplooi gemeten. En daaruit wordt je vetpercentage afgeleid. Komt veel meer in de buurt van de werkelijkheid.
10 kg kwijt raken in een maand is erg veel!! maar je gaat ook merken dat het steeds langzamer gaat. Laat je daardoor niet demotiveren want het is een logisch gevolg van de hoeveelheid vet die je al kwijt bent en hoeveel vet je nog hebt.
Met veel cardio en wat basis ofeningen voor je spieren en goede voeding ga jij doelen halen!!
succes!!
gr
Weegschaal is idd verre van betrouwbaar helaas, maar als die meting een beetje zou kloppen heb je idd een vet-vrije massa (=vvm) van 92 kilo. En dat is idd absoluut niet verkeerd met jouw lengte!
Met dezelfde vvm en een bf van ong 12% zou je dan idd rond de 105 kg uitkomen en dat is natuurlijk een prima streven.
Het zal je echter niet 1,2,3 lukken, het doel is altijd om zo min mogelijk vvm in te leveren tijdens de cut maar helemaal vermijden kun je het nooit en al helemaal niet als je gewicht verliest in het tempo waarin het bij jou gaat. Dan bestaat zonder enige twijfel een deel van dat verloren gewicht uit vvm.
ben weer even op de schaal gaan staan na de vreetmaand december .Had me al voorbereid op een tegen slag maar viel nog mee van 125,3kg naar 122,8kg .Ben december dus redelijk doorgekomen nu wer weer vol tegen aan
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment