Grotere been spieren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Allemaal prutsers hier!!

Beetje jammer kerel.......

Er zijn hier echt genoeg ervaren mensen die je hele goede adviezen willen en kunnen geven! maar met zulke reacties zal de bereidheid je te willen helpen snel afnemen, vertwacht ik zo.

oja.... ik kan je weinig adviezen geven over beentrainingen want ik heb er weinig ervaring mee. Ik kan nu al met goed fatsoen geen broek vinden die mij past omdat mijn benen te dik zijn(en het is geen vet!).
    Dus grote verteld lang niet alles over wat iemand van trainingsmethodiek weet.

Comment

Dan is ie nu wel genoeg afgezeken, en mag hij zich nu weer welkom voelen oke? Hij is echt niet op het forum gekomen om ons af te zeiken.
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

@Dav1t0
        Mag ik uit jou posts concluderen dat jij het moderatorschap lichtelijk ambieert?

Comment

zo komt het mischien over, maar ik vind het gewoon zielig worden nu

Comment

Miss s heeft het allemaal goed uitgelegt, dat zijn de dingen waar je groot mee wordt.

over dat je denkt dat alleen grote BB-ers veel weten kan je je lelijk in vergissen, ik heb begeleiders gezien die zelf niet veel voorstellen, maar die atleten hebben waar je u tegen zeg.
            Ga dus niet altijd af op het uiterlijk, als je goede info krijgt.

Succes met de tips van Miss s.
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

bedankt voor het antwoord.
              Maarja dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken eten en trainen duhh.
              Last edited by rambo36; 16-12-2006, 22:09.

Comment

nou sc6 er dan mee
                de tips heb je hegad
                zou zeggen doe er wat mee
                Who's the Chef

Comment

Haha, wat had je nou willen horen dan?
                  Als je zelf al wist dat je groeit door voeding en training...

Er is echt niet een of andere supertraining of voedingsschema die je benen ineens laten groeien. of je moet wat Test door je voeding gooien
                  Sponsored by:
                  Inshapesupplements

Comment

idd, wat verwacht je?

Comment

Originally posted by rambo36 View Post
                      Alles groeit behalve mijn benen, is niet gek want die train ik sinds kort pas.
                      Maar hoe kan ik die het beste trainen om ze zo sterk en groot mogelijk te maken.
                      Squat

==> Full , Back , Front , Zercher , Bulgarian , Box , jefferson, ...

Deadlift

==> Romanian, Conventional, Sumo, Bulgarian

Lunges

Leg press

Leg Curl

Glute Ham raise

Standing calf raise

Seated calf raise

Donkey calf raise

Step ups

Comment

En bij deze sluit ik dit topic, heb het helemaal gehad met je.
                        Los van al je onzin, je stelt een vraag en als je dan een uitgebreid en goed onderbouwd antwoord krijgt waar dus duidelijk tijd in is gestoken om je te helpen geef je als reactie 'duhh'...
                        Wat anderen doen mogen ze zelf weten is maar bij mij heb je alle krediet verspeelt en je zult dan ook geen enkel advies meer krijgen van me.

Topic gesloten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X