op de grond liggen, grote bank uitkiezen en optillen
bankdrukken
Collapse
X
-
-
Originally posted by Dealer View PostIk had dat ook op de 60 kilo eerst. Nu doe ik 10x 40, 10x 50, 10x 60, 8x 70 en 6x 80, als ik dan nog niet moe ben doe ik vaak nog een 2 setjes van 50 en ben dan meestal wel dood, maar ik betwijfel of dit eigelijk wel goed is
Toen ik tot de 60 ging ging ik daarna niet verder met wat 15, toen ik dat wel deed ging ik opeens snel vooruit. ook dumbell press heeft erg veel geholpen!
Ik ben trouwens 17 jaar, 1.81 meter lang, weeg 72 kilo en mijn bf is rond de 9 a 10%, ik train 1 jaar, ik weet niet wat jou stats zijn maar dan kun je dit ff vergelijken ofzo...
VOLG DIT ADVIES NIET GELIJK OP, IK BEN NIET ECHT ERVAREN EN WEET NIET OF DIT EIGELIJK WEL SLIM IS, VOLGENS SOMMIGEN TE ZWAA EN SOMMIGEN ZEGGEN DAT HET GOED IS ZOLANG IK GEEN LAST KRIJG, ik heb tot nu toe zeker nog geen last gehad....
En als je een tijdje niet benchpressed zou ik dat wel vervangen door dumbell press, maybe flyes
maar w8 dus op andere reacties
Bedankt!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...12 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment