bench press

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bench press

hej ik vroeg me af hoe jullie bankdrukten?
    op de bodybuilder style of op de powerlifting style
    http://www.t-nation.com/findArticle.do?article=06-074-training
    hier zie je een filmpje hoe ze het doen, ff ongeveer naar de helft scrollen iets minder.

ik doe hem op de bodybuilder style
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Bodybuilder manier
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Ik denk die bodybuilderstijl. Ik raak altijd mijn tepellijn en ik druk 'm iets rustiger uit dan in het filmpje.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Powerlift style, met lichte flare van triceps bij meer dan 70% van bewegingsbaan (naar boven toe)

Comment

zit er tussen in
          Who's the Chef

Comment

Merken jullie ook duidelijk verschil in groei van kracht/massa met deze manier tenopzichte van de bodybuilding manier?
            VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Originally posted by dav1t0 View Post
              Merken jullie ook duidelijk verschil in groei van kracht/massa met deze manier tenopzichte van de bodybuilding manier?
              op bodybuilder stijl doe ik het..

powerlifter manier is puur op kracht is gericht, maar denk dat je bij deze manier ook wel massa wint..
              Last edited by boelie; 19-01-2007, 12:53.

Comment

Ik bench ter hoogte van schouders/keel en nooit helemaal tot beneden of volledig uitgestrekt.
                Maar opgepast als je dit doet moet je wel een ZEER goede trainingspartner hebben die je kan vertrouwen.( die niet rondkijkt naar al dat andere mooi's dat er in de gym rondloopt)
                Greetings from Mr.Django

Comment

Ik doe het bodybuilder style
                  liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Ik bankdruk ook op de bodybuilding style. Maar ik vind wel in het filmpje dat die gast zijn arm erg snel uit strekt en te ver door strekt. Ik zou er toch voor gaan om rustiger uit te strekken en minder door te strekken. Op deze manier bescherm je, je ellebogen. Met het door strekken heb je kans dat je het elleboog gewricht beschadigt. Zou een beetje jammer zijn.

gr

Comment

Ik doe hem powerliftstyle
                      Groei, Groeier, Groeist

Comment

vroeger altijd bodybuilding, sinds kort powerlift. Hoe lager je reps hoe beter je het verschil voelt.
                        the one and only tabata overlord

Comment

ik denk bodybuilder style, maar idd die gast drukt de stang wel erg snel omhoog. ik doe meestal toch wel alles lekker rustig --> dus ook zwaarder
                          Live your days like they are your last

Comment

is het zo, dat als je op de powerlift style doet dat je ook je triceps traint en daarom minder je borst? en dat powerlifters dat doen om het maximale gewicht te kunnen drukken?
                            voor mij, dus massa/kracht gericht zou ik dus beter de bodybuilding style kunnen doen, of sla ik de plank helemaal mis?

grtz
                            Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Originally posted by ahmet View Post
                              is het zo, dat als je op de powerlift style doet dat je ook je triceps traint en daarom minder je borst? en dat powerlifters dat doen om het maximale gewicht te kunnen drukken?
                              voor mij, dus massa/kracht gericht zou ik dus beter de bodybuilding style kunnen doen, of sla ik de plank helemaal mis?

grtz
                              de naam zegt het al volges mij... bodybuilding --> masa!
                              en ik denk zelf idd dat je meer je triceps belast op de powerlift manier, zelf geen ervaring mee
                              Live your days like they are your last

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X