Elke keer als ik ga traine 2 andere oefeningen van elke spier hierop vermeld
Mijn fitness schema
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
die heb je van de gym gekregen zeker?
hmm...ik zie nergens beenoefeningen. De overige oefeningen zijn wel goed, maar persoonlijk zou ik liever meer losse gewichten gebruiken dan apparaten.
Er zijn wel betere rugoefeningen: ben over rows, deadlifts, of andere rowvarianten met dumbbells of barbbells.
Benen ontbreken zogezegd. Probeer in ieder geval elke fullbody training te squatten met aanvullend een hamstring en/of kuitoefening.
greetzTrainingslog Farmboy:
-
Originally posted by been View PostDit zal wel een beginners schema zijn en die laat je nooit deadliften of bor en een beginnen werkt vooral met apparaten is een stukveiliger als losse gewichten.
Kunnen de spieren wennen aan belasting.Keep on Training!
Comment
-
-
ja..dan val ik misschien weer in herhaling, maar toch doe je er beter aan om zowiezo 1 beenoefening per fullbody mee te pakken (bij voorkeur squat).
In het begin vond ik het ook niet nodig...achter gezien had ik ook eerder moeten beginnen met benentrainen en dan voornamelijk squatten
Overweeg het in ieder geval zou ik zeggenTrainingslog Farmboy:
Comment
-
Originally posted by Farmboy View Postja..dan val ik misschien weer in herhaling, maar toch doe je er beter aan om zowiezo 1 beenoefening per fullbody mee te pakken (bij voorkeur squat).
In het begin vond ik het ook niet nodig...achter gezien had ik ook eerder moeten beginnen met benentrainen en dan voornamelijk squatten
Overweeg het in ieder geval zou ik zeggen
Thx voor de tipKeep on Training!
Comment
-
@denman kijk even op ..http://forum.bodynet.nl/links/27325-e-boeken.html
E-book-krachttraining-een anatomische benadering (TIP!)..net zoiets alleen betere uitleg.
Comment
-
Originally posted by skittels View Post@denman kijk even op ..http://forum.bodynet.nl/links/27325-e-boeken.html
E-book-krachttraining-een anatomische benadering (TIP!)..net zoiets alleen betere uitleg.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment