mijn trainings schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijn trainings schema

maandag: borst triceps buik

dinsdag: rug biceps

woensdag:schouders buik

donderdag:borst triceps

vrijdag:boven en onder benen met buik

zaterdag:rug biceps

zondag: rustdag

valt er hier nog iets aan te veranderen laat mij het even weten.

groetjes van big boy

Originally posted by big boy View Post

groetjes van big boy
    Hey,

Ik zou donderdag en vrijdag omdraaien.

En misschien nog een dag rust extra, Vind dit wel een heel hard schema!!
    6 dagen achter elkaar vind ik echt te veel...

Ik denk dat je hier niet van gaat groeien, Je groeit immers in de rust...

Groeten Fitnessfreak
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

ja idd een heel zwaar schema samengesteld door mijn
      sportschool eigenaar.de wijze waarop ik train is op zich redelijk te doen
      ik train nu 8 jaar lang en zag weinig tot zeer weinig resultaat wat bleek later dat ik alleen vet aan het verbranden was,en verplichtte mezelf om een andere voeding schema te volgen om te gaan groeien waarin ik nu ook weightgainer en eiwit en ook nog creatine gebruik om te kunnen groeien en ook om meer kracht te kreéren mijn gewicht is nu 72 kilo met een lengte van 1,76 en een leeftijd van 27 laat begonnen met trainen maar beter laat dan nooit is mijn motto en een vet percentage van 9,6%.ik wissel wel steeds van trainings schema's.de sportschool waar ik nu train was vroeger de bekenste van gelderland en op 1 na grootste van nl nu de kleinste dus maar dat maakt verders weinig uit er wordt getraint met zowel apparaten en losse gewichten en dumbels tot 150 maar ook losse dumbels schijven.meere gedeelte bij ons is het trainen met dumbels al steeds het beste maar soms is een apparaat of machiene ook goed en soms wel het beste volgens ex bodybuilders waarvan 1 in de fam wel heel makkelijk vooral voor legale sup dus geen illigale.als er betere schema's zijn graag een reactie of link naar nog betere training's schema.ik ben hier ook nog maar net lid dus kijk ook heel veel naar de schema's hier.

nice greetz from big boy

Comment

ik woog voor heen 60 kilo met een leeftijd van 25 dus een paar jaar terug voordat ik met sup begon.en boek vooruitgang.het enige wat ik nu nog steeds zoek is de perfecte creatine iemand die weet welke goed is.zou kunnen dat ik het hier niet neer zetten moet maar tja de rest hoort wel bij deze topic.

Comment

ik woog voor heen 60 kilo met een leeftijd van 25 dus een paar jaar terug voordat ik met sup begon.en boek vooruitgang.het enige wat ik nu nog steeds zoek is de perfecte creatine iemand die weet welke goed is.zou kunnen dat ik het hier niet neer zetten moet maar tja de rest hoort wel bij deze topic.
          Hey,

Even over die creatine,

Ik heb een tijdje terug kre alk creatine ( Of zoiets ) geprobeert.
          Dat zijn paarse capsules, Je hebt met die dingen geen oplaad periode nodig.
          Die hebben bij mij echt goed gewerkt!!

Veel beter dan al die poeders.

Is echt het proberen waard, Gewoon ff google dan vind je ze wel.

GRTZ.

Comment

ok zal ik ga er naar kijken en even googelen.de laatste creatine die ik gebruikte was van nutrabolics met de naam noz kreeg er goede pumps van en keiharde biceps en triceps en een de rest natuurlijk ook wel maar deze twee waren het hardst.opzich geen verkeert spul behalve de smaak.bah echt vies!

Comment

ok zal ik ga er naar kijken en even googelen.de laatste creatine die ik gebruikte was van nutrabolics met de naam noz kreeg er goede pumps van en keiharde biceps en triceps en een de rest natuurlijk ook wel maar deze twee waren het hardst.opzich geen verkeert spul behalve de smaak.bah echt vies!
              Ik vind al die creatines ranzig!!

Vandaar dat ik die capsules heb geprobeert, Echt ideaal...

GRTZ.

Comment

ok ja ik heb er ook niet op maar sommige werken wel goed heb nu no xplode besteld maar even afwachten wat het worden gaat.je hoort wel of het goed werkt

greetz big boy

Comment

@ big boy: zou je wat meer met hoofdletters, komma`s en spaties willen werken? Dan wordt je verhaal iets makkelijker te lezen.

Creatine is in veel verschillende vormen te krijgen. De werking is van alle creatine`s in principe hetzelfde want het gaat om dezelfde stof namelijk, creatine monohydraat. Fabrikanten stoppen de creatine in leuke pilletjes en sera en vertellen dat je het beter en sneller opneemt. De manier om veel geld voor hetzelfde product te vragen.
                  Het kost veel geld maar brengt je niet veel extra`s. Dus kies gewoon voor een goedkope creatine. Kijk of er 100% creatine monohydraat inzit en je zit goed.

grts

Comment

Oke Erik ik zal er om denken dat ik met ,. en Hoofdletters mijn teksten ga neerzetten.Bedankt voor het advies voor het aankopen van creatine,je zal vast wel gelijk hebben.

mvgr big boy

Comment

Zo'n schema zegt niet zoveel, als je het trainingsvolume niet benoemt. Aantallen en soort oefeningen, sets, reps?
                      Life's what you make it!

Comment

groetjes van big boy
                        upzich wel een mooie split. zes dagen per week is wel erg veel maar als je niet elke training een gigantische hoeveelheid oefeningen doet is het wel te doen. Ik zou iig maar beperken tot een paar oefeningen per spiergroep met zes traininsgdagen. Goed eten en slapen!
                        Knallen Knallen Knallen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X