reverse pyramid system

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• reverse pyramid system

ik ben sinds vorige week begonnen aan mijn nieuwe trainningschema en daarbij train ik op de manier van het reverse pyramid system, weetniet of dit bekend is bij jullie? iemand die er ervaring mee heeft?

wat ik er zelf over kan zeggen is eigenlijk nog niet veel, ik heb nu 3 trainingen achter de rug en het is idd tog net wat anders als bv. recht toe recht aan, tis prcies omgedraaid maar vond et wel lekker trainen

k ga het een poosje proberen en dan zien we het wel
    Owner of the Iron Playground.

Maar natuurlijk kennen we het reverse pyramid..

wat bedoel je met recht aan recht toe? Dit is ook recht aan recht toe, maar dan gewoon andersom!
    bijvoorbeeld: 6x zwaar, 8x lichter, 10x nog lichter

ik vind het wel prettig trainen, je kan alles pakken omdat je met de zware gewichten nog veel energie hebt. Ik heb dan geen last van spierfalen omdat ik daarna alleen maar lichter pak. Wat ik wel doe is even een licht opwarm setje van tevoren omdat ik dan zo zwaar begin.

groeize!

Comment

ja dat bedoelde ik ook sorry, foutje maarja goed ik ga het een tijdje uitproberen en dan zien we wel hoe het uitpakt kan dr nog niet zoveel over zeggen dus we zien wel!
      Owner of the Iron Playground.

Comment

oo ok man..

nah ben blij dat t resultaat heeft!

succes!

Comment

had er ook al aan gedacht om het zo te gaan doen omdat je bij de zwaarste nog het meeste energie hebt enz.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X