Hallo allemaal! Ben nu een tijdje bezig met trainen: een half jaartje ongeveer. Het gaat aardig, ga in prestaties (gewicht) goed vooruit, en volgens mij beginnen de spieren er nu ook een beetje aan te komen nadat ik een paar weken geleden ben begonnen met een stuk meer te eten.
Ik weeg momenteel zo'n 75kg, ben 1.92m en heb een vet% van (denk ik) 10%. Vrij dun dus. Al zijn mijn spieren wel heel goed zichtbaar door het lage vetpercentage.
Op het moment volg ik het volgende schema, en ik zou graag willen weten of jullie hier aanvullingen of opmerkingen op hebben .
Maandag: Lower body KT
Leg press
Leg curl
Leg extensions
Standing calf
Crunches
Hyperextensions
Dinsdag: Upper body KT
Bench press
Rear pulldown
Incline dumbbell flyes of press
Straight back seated row
Dumbbell shoulder press en/of Dumbbell front row
Triceps pushdowns
Barbell curl
(Eventueel nog een keer crunches als ik mijn buik niet voel van de vorige dag)
Woensdag: Voetbaltraining ('s avonds)
Donderdag: Rust
Vrijdag: Upper body KT (met buik en onderrug erbij)
Bench press
Rear pulldown
Straight back seated row
Crunches
Hyperextensions
Triceps pushdowns
Barbell curl
Zaterdag: Voetbal wedstrijd (belangrijk voor mij)
Zondag: Rust
Bij deze even mijn uitleg van dit schema. Ik voetbal zoals u ziet op woensdag en zaterdag. Bij de wedstrijd op zaterdag wil ik op mijn best zijn, vandaar dat ik mijn benen alleen begin van de week train.
Daarnaast fitness ik met een vriend die niet zo fanatiek is en het ook niet nodig vindt z'n benen te trainen. Op deze manier kan ik dinsdag en vrijdag met hem samen trainen zonder een ander (dag)schema dan hem te hebben. Wel zo gezellig dus.
Verder fitness ik dus nog niet zo lang, en daarom durf ik het nog niet aan DLs en Squats in m'n schema te zetten. Op termijn (waarschijnlijk vanaf 2008) ben ik dit wel van plan. Dan vervang ik hiermee de hyperextensions en leg presses.
Ik hoop dat jullie me wat commentaar kunnen geven .
Ik weeg momenteel zo'n 75kg, ben 1.92m en heb een vet% van (denk ik) 10%. Vrij dun dus. Al zijn mijn spieren wel heel goed zichtbaar door het lage vetpercentage.
Op het moment volg ik het volgende schema, en ik zou graag willen weten of jullie hier aanvullingen of opmerkingen op hebben .
Maandag: Lower body KT
Leg press
Leg curl
Leg extensions
Standing calf
Crunches
Hyperextensions
Dinsdag: Upper body KT
Bench press
Rear pulldown
Straight back seated row
Triceps pushdowns
Barbell curl
(Eventueel nog een keer crunches als ik mijn buik niet voel van de vorige dag)
Woensdag: Voetbaltraining ('s avonds)
Donderdag: Rust
Vrijdag: Upper body KT (met buik en onderrug erbij)
Bench press
Rear pulldown
Straight back seated row
Crunches
Hyperextensions
Triceps pushdowns
Barbell curl
Zaterdag: Voetbal wedstrijd (belangrijk voor mij)
Zondag: Rust
Bij deze even mijn uitleg van dit schema. Ik voetbal zoals u ziet op woensdag en zaterdag. Bij de wedstrijd op zaterdag wil ik op mijn best zijn, vandaar dat ik mijn benen alleen begin van de week train.
Daarnaast fitness ik met een vriend die niet zo fanatiek is en het ook niet nodig vindt z'n benen te trainen. Op deze manier kan ik dinsdag en vrijdag met hem samen trainen zonder een ander (dag)schema dan hem te hebben. Wel zo gezellig dus.
Verder fitness ik dus nog niet zo lang, en daarom durf ik het nog niet aan DLs en Squats in m'n schema te zetten. Op termijn (waarschijnlijk vanaf 2008) ben ik dit wel van plan. Dan vervang ik hiermee de hyperextensions en leg presses.
Ik hoop dat jullie me wat commentaar kunnen geven .
Comment