Wat is H.I.T cardio???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat is H.I.T cardio???

Ik heb al op google gezocht naar H.I.T. cardio, maar werd er niet veel wijzer van, behalve dan dat ik de ervaring die mensen er mee hebben heb gelezen en ik heb wat engelse sites gevonden die aangaven dat je wel de officiele H.I.T. cardio moet doen, omdat het anders niet werkt en niet een cardio/training die erop lijkt.

Wie kan mij info geven over H.I.T. cardio of linkjes plaatsen waar ik kan lezen wat het inhoudt.

Alvast bedankt!

Bis vincit, qui se vincit in victoria.

HIT cardio is bij mijn weten gewoon 5 minuten opwarmen, en dan gewoon non stop knallen, dwz op 80-90% van je maximale hartslag gaan zitten.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Als ik zo lees dan is HIT cardio gewoon HIIT (High Intensity Interval Training).
      Dus een bepaald aantal sec. voluit gevolgd door een bepaald aantal sec. langzaam.

Mischien als je op HIIT zoek dat je meer vind?
      Last edited by 3XL; 19-12-2007, 17:20.
      As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
      Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
      Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Bedankt!

HIIT levert inderdaad meer resultaten op.

Voor geinteresseerden is dit wel een leuke link

Bodybuilding.com - Rich Butkevic - Learn About Interval Training & What Makes A Serious Athlete.
        Bis vincit, qui se vincit in victoria.

Comment

Het is wel gruwelijk zwaar deze vorm van cardio. Voor de meesten ook gewoon niet vol te houden. Gewone intervaltraining lijkt mij voldoende om je BF te laten zakken. Deze extreme vorm lijkt me overigens wel erg goed om je conditie naar een nieuw niveau te boosten.
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X