Aangezien ik maar 2x per week kan trainen, was ik op zoek naar een intensieve en goede workout die niet te lang zou duren en waarmee 2x per week trainen zou voldoen.
Ik heb wat rondgekeken op het internet, verschillende sites en forums gehad en zodoende kwam ik op HIT.
Ook ben ik toen dit schema tegen gekomen en ik zou graag weten wat jullie er van vinden. Vooral van de mensen die kennis en/of ervaring hebben met deze manier van trainen natuurlijk.
Het schema:
Woensdag
Deadlifts - 1x15
Overhead press - 2x4-8
Chins - 2x4-8
Calf raises - 1x4-8
Barbell curls - 1x4-8
Shrugs - 1x8-10
Zaterdag
Squats - 1x15
Incline BB press - 2x4-8
Barbell rows - 2x4-8
Rope crunches - 1x4-8
Triceps pushdown - 1x4-8
Stiff leg dead lift - 1x15
Met bovenstaande oefeningen ga ik uit van een 2-0-2 principe.
Of is er iemand die me iets anders dan dit aanbeveelt?
Is het trouwens de bedoeling dat ik een gewicht pak waarmee k het aantal reps net haal en tot failure train, of moet ik een eigenlijk veel te zwaar gewicht pakken en werken volgens het rest-pause principe?
Ik heb wat rondgekeken op het internet, verschillende sites en forums gehad en zodoende kwam ik op HIT.
Ook ben ik toen dit schema tegen gekomen en ik zou graag weten wat jullie er van vinden. Vooral van de mensen die kennis en/of ervaring hebben met deze manier van trainen natuurlijk.
Het schema:
Woensdag
Deadlifts - 1x15
Overhead press - 2x4-8
Chins - 2x4-8
Calf raises - 1x4-8
Barbell curls - 1x4-8
Shrugs - 1x8-10
Zaterdag
Squats - 1x15
Incline BB press - 2x4-8
Barbell rows - 2x4-8
Rope crunches - 1x4-8
Triceps pushdown - 1x4-8
Stiff leg dead lift - 1x15
Met bovenstaande oefeningen ga ik uit van een 2-0-2 principe.
Of is er iemand die me iets anders dan dit aanbeveelt?
Is het trouwens de bedoeling dat ik een gewicht pak waarmee k het aantal reps net haal en tot failure train, of moet ik een eigenlijk veel te zwaar gewicht pakken en werken volgens het rest-pause principe?
Comment