Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik had het gisteren over de dropsets.. en dat ik dat best wel zwaar vond. Maar toen werd er gezegd dat tabata's nog zwaarder zijn. Maar eerlijk gezegd heb ik geen idee wat tabata's zijn? kan iemand mij de goede weg ophelpen?
1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!
niet dat ik het verkeerd bedoel maar als je de zoek gebruik va je een log vinden van erikv tabata's
en als je even googled naar tabata's wordt het precies uitgelegd
het is 1 oefeninen doe je in totaal 8 reps
20 seconde doe je zoveel mogelijk reps (ZOVEEL MOGELIJK)
10 seconde rust
20 seconde zoveeel mogelijk
dan weer 10 sec rust
Klop als een bus het zijn alleen geen 8 reps maar 8 sets.
Start set 20sec dan 10 sec rust enz enz tot de 8ste set geweest is dan moet je 4 -5 min rusten.
ja been thanx haha 8 sets bedoel ik
die 4 a 5 min ligt geheel aan jou. Als conditie goed is om na 2 min weer te beginnen..zou je kunnen proberen. Maar ik had echter wel 4 a 5 min nodig om weer op adem te komen
Achter elkaar niet nee..Maar ik gók dattie eerst zijn huidige trainingsschema afwerkt voor een paar weken en dan pas overstapt op het tabata-schema..als ie slim is tenminste
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment