Alle spiergroepen 1 keer per week en niet langer dan een uur trainen. Dit wordt meestal geadviseerd op dit forum. Bij ons op de sportschool vertellen ze me dat je alle spiergroepen minstens 2 keer per week moet pakken. Moet er wel bij vermelden dat ik op mijn sportschool ook niet echt grote gasten rond zie lopen. Toen ik me een tijdje geleden in schreef bij die sportschool werd me meteen al verteld, dat ik wel mocht trainen, maar dat ik er rekening mee moest houden dat ik over 3 maanden misschien een andere sportschool moest zoeken omdat ik eigenlijk al iets te was. (en neem van mij aan dat ik echt niet zo enorm groot ben). Maar ik begin nu toch te twijvelen en ben benieuwt hoevaak de meesten hier alle spiergroepen trainen. Ik train natuurlijk ondanks het afraden van de fitnessinstructeur alle spiergroepen eens per week en tot het uiterste.
Hoe vaak trainen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Eenmaal per week is heel goed, maar is eigenlijk gewoon gebaseerd op het feit dat je je spieren voldoende rust moet geven om te herstellen en aan te passen. Bij de ene gebeurt dit al sneller dan bij de andere.
Ik train zelf niet strikt op vaste dagen. Als ik in de sportschool kom krijg ik meestal een gevoel van "Nu moet ik die en die spiergroep trainen". Het gebeurt dus wel dat dat ik een spiergroep wel eens 2 keer per week aanpak. Ga wel elke keer tot het maximum. 3 keer per week is denk ik nog nooit voorgevallen.
Maar zoals zoveel in het leven moet je bij het trainen op je gevoel afgaan. Niemand weet beter dan jij wat het beste is voor jou.-Feel free... Or die trying-
-A women's breasts are a journey, her feet are the destination-
-
Uiteraard is niet iedereen hetzelfde en zal de hersteltijd dus ook verschillend zijn per persoon.
De richtlijn is en blijft alles 1x per week maar 2x in de drie weken gaat bij veel mensen ook wel goed, het blijft idd een kwestie van goed naar je eigen lichaam luisteren.
Eén ding staat echter wel vast: NOOIT een spiergroep trainen als je nog spierpijn hebt!!
Overigens denk ik dat twee keer per week op die sportschool misschien gangbaar is omdat de meesten daar absoluut niet tot het uiterste gaan. Als je lief bent voor je spieren tijdens het trainen zal dat ook geen probleem zijn, of het echter lekker opschiet is een heel ander verhaal...
Comment
-
Ik train 4 per week, alle spiergroepen ook een keertje per week. Behalve buik, kuiten, onderarmen en trapezius.
Originally posted by [bCitaat[/b] ]Maar zoals zoveel in het leven moet je bij het trainen op je gevoel afgaan. Niemand weet beter dan jij wat het beste is voor jou.Originally posted by [bCitaat[/b] ]Uiteraard is niet iedereen hetzelfde en zal de hersteltijd dus ook verschillend zijn per persoon
Hersteltijd verschilt idd veel per persoon. Ik train altijd, althans bijna altijd met mijn vriendin en die herstelt veel sneller dan mij. En dat is niet omdat ze minder hard traint, veel mannen kunnen aan haar een voorbeeld nemen qua doorzettingsvermogen en inzet.
Originally posted by [bCitaat[/b] ]Overigens denk ik dat twee keer per week op die sportschool misschien gangbaar is omdat de meeste daar absoluut niet tot het uiterste gaan. Als je lief bent voor je spieren tijdens het trainen zal dat ook geen probleem zijn, of het echter lekker opschiet is een heel ander
Grtzzzzz AxDUM SPIRI SPERO
WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment