ik geloof niet in overkill en als het teveel wordt merk ik dat wel
Trainingsschema
Collapse
X
-
Originally posted by Poseidon View Postmoet ik je hier dan komen wijsmaken van '' hey ok gast, goed schema zal je zeker goed op gaan''
je komt nu zeggen ik doe geen deadlift omdat ik in de groei zit maar op de rest van je spieren doeje dan overkill !!
get real jongen
Originally posted by henk33 View Postik geloof niet in overkill en als het teveel wordt merk ik dat wel"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostSchema verder niet gezien, maar niet deadliften "omdat je nog in de groei zit" is natuurlijk onzin. De rest van de oefeningen doe je toch wel "ook al zit je in de groei"? Of je bent bang dat je een uk blijft (zonder wetenschappelijke onderbouwing overigens) en doet niks aan KT, of je gelooft er niet in en gaat er vol in (mits volgens sticky).
Heb heel vaak mensen gehoord die vertelden dat ze niet geloofden in "overkill" of "overtrainen". Die gingen allemaal bewijzen dat dat een mythe was. Nooit meer wat van gehoord.
en binnenkort mag je me big S noemen en ik jou little G
Comment
-
Originally posted by sakurakilla View Postuhh ja hallo..ik leef nog hoor..en post welkedag wel een paar keer :P
en binnenkort mag je me big S noemen en ik jou little G"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
-
vind het knap dat je op 15jaar er al wil mee starten, zou ik moeten kunnen terugkeren dan was ik rond men 17e begonnen
het is nu juist de periode dat je moet opletten je lichaam niet te gaan forceren maar zoals sancho zegt wil je je jammer genoeg niks gezegd zijn
daarmee zijnde doe waar je zin in hebt en veel succes
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
21 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
6 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment