Ik heb nu ongeveer een jaar mijn spiergroepen gesplit over 2 dagen maar veel mensen zeiden dat ik mischien beter een fullbody kon doen omdat ik dan elke spiergroep toch twee keer in de week zou pakken.
Ik heb nu een paar weken een fullbody gedaan omdat ik maar 2x naar de gym mag, maar het bevalt me niet echt 100%, Als ik borst, rug en benen heb gedaan is de puf er wel een beetje uit en dan moet ik nog schouders, biceps en triceps. Ook zit ik 1,5 tot 2 uur in de sportschool op deze manier.
Ik heb nu al een paar dagen zitten lezen over High intensity training.
Nu mijn vraag: Denken jullie dat dat iets is voor iemand van 16 jaar?
Het leek mij de perfecte oplossing omdat ik maar 2x in de week ga.
Ik zat te denken aan deze Bodybuilding.com - Astounding Three Day Workout For Mass! Maar die dan 2x per week.
Het schema wat ik momenteel volg post ik er ook maar even bij.
Mvg CruX
Ik heb nu een paar weken een fullbody gedaan omdat ik maar 2x naar de gym mag, maar het bevalt me niet echt 100%, Als ik borst, rug en benen heb gedaan is de puf er wel een beetje uit en dan moet ik nog schouders, biceps en triceps. Ook zit ik 1,5 tot 2 uur in de sportschool op deze manier.
Ik heb nu al een paar dagen zitten lezen over High intensity training.
Nu mijn vraag: Denken jullie dat dat iets is voor iemand van 16 jaar?
Het leek mij de perfecte oplossing omdat ik maar 2x in de week ga.
Ik zat te denken aan deze Bodybuilding.com - Astounding Three Day Workout For Mass! Maar die dan 2x per week.
Het schema wat ik momenteel volg post ik er ook maar even bij.
Mvg CruX
Comment