Originally posted by ReaLKoYu
View Post
Is deze manier van trainen goed?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
-
Originally posted by tha man View Posthet is toch wel zo dat je kleine spiergroepen na min 48 uur rust weer kunt trainen en als je nog spierpijn hebt wat minder intensief? of is dit ook bull
Als je nog spierpijn hebt is de kans groot dan je te zwaar of verkeerd traintThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Status: @Onderhoud
Comment
-
Originally posted by Suurbier View PostHallo allemaal,
ben nu toch al een aantal weekjes lekker aan het trainen en ben al stukje zwaarder geworden en train 6 dagen in de week. Meestal doe ik 2 dagen in de week buik/benen en alle 6 dagen in de week sowieso armen/schouder/rug/borst.
Is het verstandig om 6 dagen in de week circa een half uur per dag aandacht te besteden aan armen? Ben toch echt een liefhebber van de dumbells en train circa met 12KG 10x6 meestal per dag. Is dit verstandig? Ik leg voornamelijk tijdens het trainen accent op mijn armen omdat ik eerst wat armontwikkeling wil zien? Ook doe ik andere oefeningen zoals bandrukken en nog een reeks voor mijn schouder/rug maar ik weet de namen er niet van!
Kortom: is dit goed voor mijn armen of train ik ze te hard? Na het trainen heb ik geen last van spierpijn of zware vermoeidheid!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: