Hulp bij borst..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp bij borst..

Ik wil graag snel een grote borst hebben.
    Mijn trainingschema is als volgt.. (voor de borst)

incline dumbel:
    12x 17,5
    10x 20
    8x 22,5

bench press
    12x 50
    10x 70
    8x 80

incline bench press
    12x 50
    10x 70
    8x 80

Fly's cable
    12x 50
    10x 60
    8x 75

Daarnaast probeer ik ook nog met de schouders te doen..

is dit een goede manier om de borst te kweken?

Is misschien wel zo leuk als je je eerst even voorstelt...
    Denk ook niet dat je veel serieuze reacties zal krijgen want alleen borst en beetje schouders trainen slaat als een tang op een varken. Schema slaat kortom helemaal nergens op.
    "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe" - Albert Einstein

Comment

Ow ja sorry vergete.. Ben Carlo kom uit limburg 17 jaar en doe nu 3kwart jaar fitnisse.. en ben al 11 kilo bij gekomen.. vet percentage is in die 3 kwart jaar beetje omhoog gegaan van 16 % naar ongeveer 17.9 % zoiets.. En ik doe dit pas een week dit schema daarom vroeg ik hulp erbij ..want ik deed de schouders eerst appart.. en voor de duidelijkheid dit is voor 1 dag hea.. grtzz
      Last edited by CarlosC; 16-03-2009, 18:23.

Comment

Wat doe je de rest van de dagen dan ? Hoe vaak je train je in de week ? Met alleen maar 1 dag kan niemand iets.
        "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe" - Albert Einstein

Comment

Train als het kan 4 x in de week.. maandag meestal de borst dag weet je dus al.. dan pak ik woensdag triceps buik.. vrijdag biceps.. en zondag rug .. als ik ik 3 x in de week maar kan dan doe ik rug en biceps op 1 dag dit vind ik niet zo heel handig maar ik wil die 2 spiergroepen wel gedaan hebben.. benen doe ik niet want ik doe daarnaast voetbal(keepen om precies te zijn).. dus daar doe ik ook meteen men cardio..

Comment

Originally posted by CarlosC View Post
            Train als het kan 4 x in de week.. maandag meestal de borst dag weet je dus al.. dan pak ik woensdag triceps buik.. vrijdag biceps.. en zondag rug .. als ik ik 3 x in de week maar kan dan doe ik rug en biceps op 1 dag dit vind ik niet zo heel handig maar ik wil die 2 spiergroepen wel gedaan hebben.. benen doe ik niet want ik doe daarnaast voetbal(keepen om precies te zijn).. dus daar doe ik ook meteen men cardio..
            Als ik het goed begrijp ga je 4x in de week trainen waarvan je 2 dagen compleet toewijd aan alleen biceps en borst ??? Dat is niet zo mooi...als je zo vaak traint kun je een veel mooier schema maken waarin je ook je benen kunt meepakken, want nee alleen voetbal (of cardio of w/e) zorgt er zonder meer NIET voor dat je benen in verhouding blijven met de rest van je lichaam. Want aan je schema te zien is dit je enige doel, voor zover er een doel in zit.

Als ik jou was zou ik op minimaal 1 dag benen pakken en sowieso meer dan eens in de week rug doen. Borst, biceps, triceps zijn relatief kleine spieren en although die misschien "het meest opvallen" is het niet verstanding om al je aandacht hierop te vestigen. Als je dit schema vasthoudt zul je zeker niet in verhouding groeien en er dus ook niet beter uit gaan zien. Want aan je schema te zien is dit je enige doel.

Comment

Beetje lomp inderdaad dat je geen benen traint. Als je een beetje rond had gelezen had je dit ook wel kunnen verzinnen. Als je geen benen traint zal je never snel een dikke borst ontwikkelen
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

ja ik heb indd eerst rond gelezen.. maar dat heb ik niet gevonden.. van als je je benen niet traint dat je dan geen dikke borst kan ontwikkelen.. maar bedankt voor jullie kritiek .. nu zal ik aan men schema gaan werken..

grts CarlosC

Comment

Originally posted by CarlosC View Post
                  ja ik heb indd eerst rond gelezen.. maar dat heb ik niet gevonden.. van als je je benen niet traint dat je dan geen dikke borst kan ontwikkelen.. maar bedankt voor jullie kritiek .. nu zal ik aan men schema gaan werken..

grts CarlosC
                  Je benen zijn de de grootste spiergroepen van je lichaam (samen met je rug), als je die niet traint zal je lichaam veel minder groeihormonen vrijgeven waardoor je dus minder snel groeit.

Comment

Borstoefeningen Die Echt Werken!
                    uut grunn!

Comment

Wat slecht, de decline staat er niet eens bij, terwijl deze VEEL beter is dan de platte! En de platte noemen ze nog wel the mother of all exercises, terwijl er veel betere te bedenken zijn...
                      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                        Wat slecht, de decline staat er niet eens bij, terwijl deze VEEL beter is dan de platte! En de platte noemen ze nog wel the mother of all exercises, terwijl er veel betere te bedenken zijn...
                        Decline beter dan flat ?? Leg eens uit aub...

Comment

Tsja wat valt er te zeggen, je pakt je (gehele) borst gewoon VEEL beter aan met een decline. Voor mij alleen nog maar inclines en declines! (Heel af en toe platte)

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                            Tsja wat valt er te zeggen, je pakt je (gehele) borst gewoon VEEL beter aan met een decline. Voor mij alleen nog maar inclines en declines! (Heel af en toe platte)
                            Gebruik je dan je schouders ook minder ofniet ??

Comment

Decline is voor mij juist dè schouderverkloter. Wil hier overigens de oefening zeker niet mee afkammen, maar zeggen dat dit de beste oefening is voor borst, nee.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X