Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik heb voor mezelf gemerkt dat devolgende verdeling het best werkt
1* 90% 1RM
6* 80-85% voorgaand gewicht
1* 95% 1RM
6* 80-85% voorgaand gewicht
1* 95+% 1RM (is afhankelijk van hoe ik me die dag voel)
max* 80-85% voorgaand gewicht
Ik deed het in het begin precies zoals de theorie voorschrijft (dus met 100 en 100+% van 1RM) maar merkte dat ik dan na 2-3 trainingen totaal overtraind raakte. Ben het toen gaan aanpassen naar m'n eigen bevindingen.
-de supinating front raises, is dat in hammer style of echt gedurende heel de beweging met de handpalmen richting gezicht?
De rais begint op de nomale manier (voor mij is dat dumbbels tegen de voorkant benen met de handpalmen richting benen (- -) tijdens de rais supineren en eindigend op ongeveer 45gr ( \ / )
tibia raise al gevonden, ipv je hielen optillen, laat je je hielen juist staan en til je voorkant voeten op?
Yep. Ik doe ze op de liggende hamstring curl en dan gewoon op je rug ipv op je buik en vreven onder de pad ipv je hielen. Bij sommige leg curl moet je wat onder je kuiten doen om de bewegingsuitslag wat te vergroten, maar ptrima oefening! En....... goed ontwikkelde tibialis voegt centimeters toe aan je onderbeen omtrek
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment