Terug naar de top, en verder - Jake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

75.4 vanochtend op een lege maag.

Maandag weer trainen.

Vet% gemeten: 14.9%

Doel 10 Augustus: 83kg en onder de 18% vet

Haalbaar?
    Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Knalle pik! ik was vandaag ook weer mezelf aan hit verneuken
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Zo, voedingsschema's zijn vandaag ingegaan en zijn mede mogelijk gemaakt door ene Leo.

Het is een rijstschema, lekker vies, maar in mijn ogen beter dan havermout of brinta.

Hierbij de schema's.

Nu 4 weken knallen! En dan van 74 naar 81+

Peace
        Attached Files

Comment

Over algemeen staat havermout > rijst
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Heeft iemand enig idee waarmee je zilvervliesrijst kan mixen zodat je het snel naar binnen krijgt, het is namelijk niet weg te krijgen.

Ik heb het net met melk gemixt, kotsen, daarna water erbij, nog steeds kotsen, daarna fruit erbij gegooid, nog steeds kotsen. Word iig niet meer mixen dus.

Ik zit te denken aan iets van pindasaus, alleen is dat dan weer slecht..

Suggestie?

Comment

Originally posted by jake22 View Post
              Zo, voedingsschema's zijn vandaag ingegaan en zijn mede mogelijk gemaakt door ene Leo.
              MEDE mogelijk gemaakt?? Ga jij nou ook al eer proberen te strijken met deze koningsschema's

Heeft iemand enig idee waarmee je zilvervliesrijst kan mixen zodat je het snel naar binnen krijgt, het is namelijk niet weg te krijgen.

Ik heb het net met melk gemixt, kotsen, daarna water erbij, nog steeds kotsen, daarna fruit erbij gegooid, nog steeds kotsen. Word iig niet meer mixen dus.

Suggestie?

Hahahah mixen met melk, wat een kerel. Zoals ik al zei, rijst is een hoop gekut om weg te krijgen. Heel lang laten koken zodat het heel zacht wordt en dan weglepelen met een beetje ketchup/chilisaus/zelfgemaakte satesaus als je dan toch de bitch uit gaat hangen Of gewoon havermout/brinta leren eten
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
                MEDE mogelijk gemaakt?? Ga jij nou ook al eer proberen te strijken met deze koningsschema's

Hahahah mixen met melk, wat een kerel. Zoals ik al zei, rijst is een hoop gekut om weg te krijgen. Heel lang laten koken zodat het heel zacht wordt en dan weglepelen met een beetje ketchup/chilisaus/zelfgemaakte satesaus als je dan toch de bitch uit gaat hangen Of gewoon havermout/brinta leren eten
                Ik heb gekotst man, je wilt het niet weten, nog ergere stuiptrekkingen dan bij de brinta en havermout. Maar dit was echt HEEL vies. Bah moet alweer nekken bij het idee.

Idd lang laten koken en dan wat ketchup erover

Thanks pik

Ga je trouwens nu trainen of nou morgen?
                (Mijn msn tript hem nl.)

Comment

Ik ga straks om half 8 met zon andere pik uit de sportschool

Comment

Suggestie?
                    rijst met groente en op stukjes gesneden vlees door elkaar geroerd is in princinpe gewoon nasi. Eet dus nasi in plaats van droge rijst. Moet je het natuurlijk wel zelf maken. Gewoon groentemix bijv. mix voor nasi, zilvervliesrijst en het vlees wat je erbij wilt hebben dus bijv kipfilet en snijd je op stukjes. Je gooit de hele zooi door mekaar en je hebt gewoon een goede maaltijd en je proeft niets meer van de rijst.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

Zo, ik kan jullie allemaal vertellen:

Ik heb een enorme domper gehad in mijn privéleven, wijdt er niet over uit, maar dit heeft me een nieuwe boost gegeven, een nieuw realiteitsbesef, een tijd om aan mezelf te gaan werken, op elk vlak, dus ook mijn lichaam!

Vanochtend op de weegschaal 76.3 and rising!

Ik voel dat het gaat lukken, ik heb 3 weken alle tijd van de wereld nu, en geloof me, over 3 weken zit ik op de 80+ SOWIESO! Ik hoop zelf nog een stukje hoger! Ben iig zo gemotiveerd als ik nog nooit ben geweest!

Ik blijf mijn trainingen vanaf nu bijhouden. Bij deze mijn training van vandaag:

Deadlift 57.5 57.5 57.5 (zit hier nog veel te laag in, ging te easy)
                      Lat pullys 55 55 55 50 50
                      Seated rows 50 50 50 45 45
                      Decline BP 57.5 57.5 57.5
                      MP 30 30 30

side raises 7 6 6
                      preacher curls 10 10 10
                      dippen 6,5,5

Ging echt lekker!! Failde alleen licht met side raises en preacher curls maar bij hh 9 of 10 van de laatste 2 sets dus het valt te verwaarlozen. Nu heerlijk slapen als een baby en morgen de hele dag lekker en goed eten, en weer heerlijk slapen en dan woensdag goed ontbijten en dan weer knallen!!!

Stiekem hoop ik op de 80+ te zitten voor augustus, maar dat is een flinke illussie. Laat me echter nog maar even in die waan.

Peace

Comment

Goed te lezen dat je het weer goed te pakken hebt!

En ookal heeft die domper in je privéleven voor die motivatieboost gezorgd, alsnog sterkte gewenst met wat het ook is
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Thanks!

Vanochtend 76.6 op de weegschaal en rising!

Vandaag al dit gegeten:
                          700g aardappel
                          1000g hutspot (nog meer aardappel dus)
                          4 bananen
                          2L melk
                          4 eieren

Morgen weer lekker trainen!

Comment

Knalluh...

Dat is een flinke hap zeg
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Zo vanochtend op de weegschaal 76.5, tegenvallertje. Te weinig gegeten gisteren denk ik..

Mede door die domper in mijn privéleven is mijn eetlust nihil.. Daarom ben ik vanaf vandaag bezig met om het uur te eten.

Ik probeer gewoon niet veel per keer te eten, maar elke keer wat met eiw,vet,kh, iets dergelijks als dit:

boterham pindakaas
                              handje noten
                              wat melk

En straks lekker trainen!

Comment

Zo weer bomba hard getraind vandaag!

Ging echt keihard en lekker!

0.0 FAILS terwijl ik er zeker 3 had verwacht!

Vandaag al op:
                                3 boterham pindakaas
                                3 bananen
                                350g aardappel
                                2x eiwitshake

Nu bezig met 900g hutspot weg te kanen!

Ik ga trouwens goed op aardappel. Ik vind de verhoudingen niet slecht overigenser 100g 81cal, 2 eiw, 18 kh (waarvan 1.0 vet (onverzadigd)).

Eet zo'n kilo per dag. :P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X