Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Knalle pik! ik was vandaag ook weer mezelf aan hit verneuken
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Heeft iemand enig idee waarmee je zilvervliesrijst kan mixen zodat je het snel naar binnen krijgt, het is namelijk niet weg te krijgen.
Ik heb het net met melk gemixt, kotsen, daarna water erbij, nog steeds kotsen, daarna fruit erbij gegooid, nog steeds kotsen. Word iig niet meer mixen dus.
Ik zit te denken aan iets van pindasaus, alleen is dat dan weer slecht..
Heeft iemand enig idee waarmee je zilvervliesrijst kan mixen zodat je het snel naar binnen krijgt, het is namelijk niet weg te krijgen.
Ik heb het net met melk gemixt, kotsen, daarna water erbij, nog steeds kotsen, daarna fruit erbij gegooid, nog steeds kotsen. Word iig niet meer mixen dus.
Suggestie?
Hahahah mixen met melk, wat een kerel. Zoals ik al zei, rijst is een hoop gekut om weg te krijgen. Heel lang laten koken zodat het heel zacht wordt en dan weglepelen met een beetje ketchup/chilisaus/zelfgemaakte satesaus als je dan toch de bitch uit gaat hangen Of gewoon havermout/brinta leren eten
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
MEDE mogelijk gemaakt?? Ga jij nou ook al eer proberen te strijken met deze koningsschema's
Hahahah mixen met melk, wat een kerel. Zoals ik al zei, rijst is een hoop gekut om weg te krijgen. Heel lang laten koken zodat het heel zacht wordt en dan weglepelen met een beetje ketchup/chilisaus/zelfgemaakte satesaus als je dan toch de bitch uit gaat hangen Of gewoon havermout/brinta leren eten
Ik heb gekotst man, je wilt het niet weten, nog ergere stuiptrekkingen dan bij de brinta en havermout. Maar dit was echt HEEL vies. Bah moet alweer nekken bij het idee.
Idd lang laten koken en dan wat ketchup erover
Thanks pik
Ga je trouwens nu trainen of nou morgen?
(Mijn msn tript hem nl.)
Ik ga straks om half 8 met zon andere pik uit de sportschool
Suggestie?
rijst met groente en op stukjes gesneden vlees door elkaar geroerd is in princinpe gewoon nasi. Eet dus nasi in plaats van droge rijst. Moet je het natuurlijk wel zelf maken. Gewoon groentemix bijv. mix voor nasi, zilvervliesrijst en het vlees wat je erbij wilt hebben dus bijv kipfilet en snijd je op stukjes. Je gooit de hele zooi door mekaar en je hebt gewoon een goede maaltijd en je proeft niets meer van de rijst.
Ik heb een enorme domper gehad in mijn privéleven, wijdt er niet over uit, maar dit heeft me een nieuwe boost gegeven, een nieuw realiteitsbesef, een tijd om aan mezelf te gaan werken, op elk vlak, dus ook mijn lichaam!
Vanochtend op de weegschaal 76.3 and rising!
Ik voel dat het gaat lukken, ik heb 3 weken alle tijd van de wereld nu, en geloof me, over 3 weken zit ik op de 80+ SOWIESO! Ik hoop zelf nog een stukje hoger! Ben iig zo gemotiveerd als ik nog nooit ben geweest!
Ik blijf mijn trainingen vanaf nu bijhouden. Bij deze mijn training van vandaag:
Deadlift 57.5 57.5 57.5 (zit hier nog veel te laag in, ging te easy)
Lat pullys 55 55 55 50 50
Seated rows 50 50 50 45 45
Decline BP 57.5 57.5 57.5
MP 30 30 30
Ging echt lekker!! Failde alleen licht met side raises en preacher curls maar bij hh 9 of 10 van de laatste 2 sets dus het valt te verwaarlozen. Nu heerlijk slapen als een baby en morgen de hele dag lekker en goed eten, en weer heerlijk slapen en dan woensdag goed ontbijten en dan weer knallen!!!
Stiekem hoop ik op de 80+ te zitten voor augustus, maar dat is een flinke illussie. Laat me echter nog maar even in die waan.
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
Comment