3 daagse trainings schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 3 daagse trainings schema

Hallo allemaal,
    Zal me even voorstellen.
    Mijn naam is Chris, 30 jaar oud, 198m, ongeveer 84kilo denk ik.

Ik werk in de horeca met een belangrijke, maar vooral tijdrovende en energie vretende functie.

Ik wil goeie resultaten behalen met mijn training, maar kan dat in 3 dagen?
    De resultaten waar ik het over heb zijn, gespierd, maar niet groot of zo. Brad Pitt bouw ala fight club bijvoorbeeld.

Ik wil beginnen met de basis full body trainings schema. Of ben ik daar te oud voor. Hiervoor heb ik al getraind maar met te weinig discipline.

ALvast bedankt voor jullie hulp en reacties.
    Greetz.

Welkom!
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Dank je!

Nog niet te oud ?

Groeten!

Comment

Originally posted by chrisque View Post
        Dank je!

Nog niet te oud ?

Groeten!

Nee hoor.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Te oud? Ex mr. Olympia Ronnie Coleman was volgens mij ook al in de 40 of tegen de 40 aan toen hij die titel behaalde dus. En ik hoop dat je bedoelt resultaat te zien met 3x per week trainen in plaats van in 3 dagen?
          Owner of the Iron Playground.

Comment

Bedankt voor de aanmoedigende woorden

Ja ik bedoelde inderdaad 3x per week. Het irritante is ook nog eens dat ik onregelmatige werktijden hebt en tot laat. Maar dat mag de pret niet drukken!

Mijn streven is niet om zo ontzettend groot te worden, dat kan ook niet op deze manier. Maar wat ik als voorbeeld aangaf moet haalbaar zijn!

Maar ik heb daar evne hulp bij nodig. Moet ik een foto van mezelf daarvoor plaatsen of zo ?
            GEEN IDEE

Comment

Ga de zomersticky eens lezen, staat een hoop in!

En lees de regels even m.b.t. het plaatsen van foto's.

Comment

Zomer sticky, sorry maar kon hem niet vinden.

wat de regels van foto's plaatsten snap ik helemaal.

Maar nu nog advies!

Grt. Chris.

Comment

Advies, ga dit lezen: http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...tml#post550279

Comment

Welkom
                    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Bedankt tot nu toe.
                      Ik heb het allemaal een beetje gelezen, maar ik ben hier zo'n leek in.
                      Vind het ook moeilijk om naar aanleiding van die templates van die andere site een fatsoenlijk schema mee samen te stellen.
                      Had een beetje gehoopt dat er kant en klare waren. En wat betreft mijn streven, wat is de beste manier?! HELP!

bedankt.

Comment

Trainingsschema's - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums

Staan er genoeg kan me niet voostellen dat je niks kunt vinden
                        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Uiteraard heb ik daar ook gekeken.
                          Maar dat is van andere mensen die er zelf ook vragen over hebben en die niet zeker zijn of het een goed schema is ja of nee.
                          Vandaar dat ik het zo platvloers aan jullie vraag.

Comment

En wat is er mis met het fullbody schema uit de stickies?

Overigens: ik zou niet nogmaals al dan niet verdekt vragen om een kant en klaar schema.

Comment

En niet insinueren dat mijn fullbody schema niet goed genoeg is.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X