Nieuw trainingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw trainingsschema

Hallo, ik heb nu bijna een jaar alle spiergroepen 2x per week getraind, maar er is volgens mij veel meer uit te halen daarom wil ik de spiergroepen maar 1x per week trainen. Dan kom ik uit op dit schema, wat denken jullie hiervan?

Maandag: Rug, buik
    Dinsdag: Borst, kuiten
    Woensdag: Benen, buik
    Donderdag: Biceps, triceps
    Vrijdag: Schouders, nek, kuiten

voeding

halo iedereen .ik had een vraagje over goede voeding.
    kan iemand mij zeggen wat de beste voeding is om het beste kracht en energie te hebben voor trainning.nu heb ik na 1uur trainning altijd zo een honger dat ik bijna niet meer kan van honger.dat je bijna gaat braken van honger gevoel.

Comment

Originally posted by christoff007 View Post
      halo iedereen .ik had een vraagje over goede voeding.
      kan iemand mij zeggen wat de beste voeding is om het beste kracht en energie te hebben voor trainning.nu heb ik na 1uur trainning altijd zo een honger dat ik bijna niet meer kan van honger.dat je bijna gaat braken van honger gevoel.
      Maak even een nieuwe discussie aan in plaats van andermans topic te misbruiken.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Iemand aanmerkingen/verbeterpunten voor het schema?

Comment

Je kan het zo doen, je kan het ook anders doen. Ik zou gewoon schema's bekijken en zelf kijken wat je het fijnste lijkt.
          Groeten

Comment

oke, thnx

Comment

Beste Nielz, waarom alles maar 1x en buik en kuiten 2x? Waarom neem kuiten je niet mee met benen? Biceps-triceps? dat valt tegen hoor zijn elkaars tegenpolen.. Wat ik er van denk? Niet lekker trainen, dat denk ik...

Comment

Kan je geen schema maken waarin je een dagje meer rust hebt want is 5 dagen trainen niet wat veel van het goede?

Comment

Zou benen opzich ook vrijdag kunnen doen dan is woensdag een rustdag

Comment

Ik zie dat je nek apart hebt staan om te trainen, beetje vreemd lijkt mij, als je shrugs doet wordt die toch meegetraint? Niet dan?

Trouwens, welke oefeningen doe je tijden de trainingen, kan hier niet veel uit opmaken.

Denk dat een goed schema is:

benen schouders
                    rug triceps
                    borst buik biceps

Of ben ik verkeerd?

Comment

Ja, maar nek en schouders train ik appart.
                      Wil voor de grote spiergroepen 4a5 oefeningen doen en voor de kleine 2

Comment

zou je triceps bij de borst houden en biceps bij de rug.. tenzij er 2 dagen tussen de trainingen zit. ik zelf had toen niet genoeg rust tijd.

Comment

Zou even oppassen met tricep voor schouder, maar vooral met kuiten de dag voor benen. Heb wel dagen gehad dat ik echt niet kon lopen zoveel spierpijn in kuiten en om dan benen te doen is echt onmogelijk. Zou triceps naar schouderdag verplaatsen en dan die dag naar voren, als je problemen hebt met je ant. delt. kan je altijd borst voor rug doen, maar dan loop je wel risico dat de spierpijn in de weg zit bij rugtraining.

Lijkt beetje op wat ik nu aan het doen ben, alleen zitten me dagen iets anders
                          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X