Military press en Incline Press achter elkaar?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Military press en Incline Press achter elkaar?

Hoi allen, ik heb een vraagje..

Kunnen de Military Press en de Decline Press achter elkaar of is het verstandiger één van de twee op een andere dag uit te oefenen?

Het liefst doe ik deze twee op één dag en de andere dag gewoon bench press maar ik weet niet of dat verstandig is.

Graag hoor ik jullie reacties

Correctie: IK BEDOEL NIET DECLINE MAAR INCLINE PRESS!! Ik weet alleen niet hoe ik dit kan veranderen.. dit is mijn eerste post. Maar goed het gaat dus om military press en incline press..

Comment

zou eerst de incline oefening doen omdat dat meer een compound gericht is op je borst. en je schouders hoe hoger het bankje staat meer de rol overnemen. en daarna pas military press omdat dat puur voor je schouders is.

Comment

Het kan. Volgorde zou ik laten afhangen van of je borst ver voorloopt op je schouders of niet.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Wilde jij niet een aangepast rippetoe schema doen o.i.d. ? Met 3x5 sq 3xp/w

Als je dat toch wilt doen waarom zou rippetoe aanpassen dan beter zijn, lijkt me dat die vent wel 123 dingen weet van trainingen
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
            Wilde jij niet een aangepast rippetoe schema doen o.i.d. ? Met 3x5 sq 3xp/w

Als je dat toch wilt doen waarom zou rippetoe aanpassen dan beter zijn, lijkt me dat die vent wel 123 dingen weet van trainingen
            klopt ik was bezig met rippetoe.. maar dat is meer bedoeld voor krachttoename en ik wil ook massa opbouwen.. dus heb er zelf wat oefeningen aan toegevoegd.

Comment

Natuurlijk kan het, alleen als je een voorgeschreven schema hanteert waarbij de oefeningen, reps, sets op elkaar afgestemd zijn zou ik de basis laten zoals die is en alles wat je eromheen doet niet te zwaar doen. Bijv. 10hh. op een oefening waarbij je 12 kan. Alles buiten de basis zou je basis niet mogen hinderen, anders is de hele structuur van je schema weg.
              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by Steef28768 View Post
                Correctie: IK BEDOEL NIET DECLINE MAAR INCLINE PRESS!! Ik weet alleen niet hoe ik dit kan veranderen.. dit is mijn eerste post. Maar goed het gaat dus om military press en incline press..
                Natuurlijk kan dat.
                As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                  Het kan. Volgorde zou ik laten afhangen van of je borst ver voorloopt op je schouders of niet.
                  eens.
                  Life is 2 short 2 be small !

Comment

heb mijn bijbel niet bij de hand maar ergens vermeld de apostel rippetoe wel incline presses als aanvulling op bench press (enkel in de 2de editie)
                    Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Op verzoek.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X