[beginner] home training/afvallen/spieren kweken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Met crunches en push ups kom je er niks kerel.

Ik vraag me toch af hoe jij gelezen hebt... Aan de vragen te zien die je hier leest. Je doet toch je ogen open, hoop ik?
    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

"Zeg ff hoeveel en wanneer"

Pardon?

Zoek dat lekker zelf uit, staat voldoende info over een voedingsschema in de voedingssticky.
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Amai ze da noeme ze helpe alle proficiat.. krijg hier godverdomme gene zak feedback kutzooiers! mss 2 of 3 uitzonderingen ma voor de rest ist zo moeilijk om keer nie de stoere uit tehange.

"zonde is van onze tijd, we helpen graag, maar dan wel de mensen met de juiste mentaliteit...... " zelfde voor mij .. zonder voor mijn tijd da ik u zinne heb geleze

"Ik vraag me toch af hoe jij gelezen hebt... Aan de vragen te zien die je hier leest. Je doet toch je ogen open, hoop ik?" eerst en vooral zo antwoord ge nie..
        ik vraag mij af of gij wel zin hebt om deftig te antwoorde en of da ge wel zin hebt om mense te HELPE en nie commentaar te geve da op niks trekt.

ik ga dan nog liever iets nuttig doen op pc of bij familie dan..
        als het tog maar is van " zoek het lekker zelf uit" ma bon kga stoppe met zage ban mij maar als je wilt maakt niet uit ik heb men zegje gedaan hoe ik erover denk.

Comment

voor wat komt wat, hè
          Groeten

Comment

Eihj houwdoew
            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Gast, luister, wij willen graag helpen maar als er wordt verwezen naar stickys waar ALLES in staat met betrekking tot training en voeding. En jij zegt het gelezen te hebben en dan nog van die vage vragen stelt die je zelf kunt beantwoorden reageren mensen wel eens geirriteerd.

Schrijf je in op een sportschool kun je ook terecht voor 20 euro per maand.
              Wil je thuis trainen? koop een bankdrukbankje, een grote halter en twee dumbells. Daarbij de nodige schijven en je kan aan de slag.

En als je geen geld heb voor een sportschool ga je werken, 2 avonden werken 3 avonden trainen en klaar ben je. Je verveelde je tóch 's avonds.

Het kost tijd.
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

En als je bij het minste geringste al opgeeft is deze sport ook niets voor jou. Ga dan super mario spelen ofzo..

Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

Ga gewoon "Zomer Sticky" lezen. Bekijk het van onze kant. Wij worden moe van steeds dezelfde vragen en daarom hebben we de Sticky topics waar alle info in te vinden is. Ga het lezen, leer en pas het toe. Doe moeite. Als je gelezen hebt en dan met vragen komt die tonen dat je al moeite gestopt hebt om de basis info tot je te nemen via de stickies dan zijn we bereid te helpen. Een beetje binnen komen en meteen verwachten dat we alles voorkauwen gaat hem niet worden. Wil je ook dat we voor je sporten terwijl je op de bank hangt?

De eerste stap moet je toch echt zelf zetten door de o.a. Zomer Sticky te lezen welk als link in me onderschrift staat.

Comment

Belg?

Maar ff serieus, wat verwacht je dan, dat iedereen hier aan beginners een op maat gemaakt training schema geeft met alle wensen die jij hebt en dan ook nog eens precies voor jou een eet schema maakt. Daarvoor hebben ze dus idd een algemene sticky gemaakt genaamd: 'Zomersticky'.

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                      En als je bij het minste geringste al opgeeft is deze sport ook niets voor jou. Ga dan super mario spelen ofzo..

ow ow gast, de jaren die ik daarin heb gestoken zijn niet te versmaden hoor, daar heb je ook doorzettingsvermogen voor nodig je mag mij nog altijd een controller in de hand geven, ik speel da spel zo uit
                      Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

lol.. super mario is gelijk 100 jaar oud -_- i.p.v super maria zou runescape beter zijn als je het zoo wou zeggen. maarja ^^

en ik ben rap vies dus jah sorry ze alsk op u zenuwe werk

en wa is er mis met "Belg"?? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

Er is niks met belg hoor.
                          Maar zo praat je wel echt en dat valt op.
                          Ga je er wat aan proberen te doen? Ik hoop van wel niet aan je taaltje maar aan je schema's
                          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by Exeus View Post
                            lol.. super mario is gelijk 100 jaar oud -_- i.p.v super maria zou runescape beter zijn als je het zoo wou zeggen. maarja ^^
                            éla, zo oud ben ik nog niet zene, net geen 30 ken je klassiekers zou ik zeggen
                            Getting stronger to fend off potential zombie attacks.

Comment

Originally posted by Exeus View Post

en ik ben rap vies dus jah sorry ze alsk op u zenuwe werk

en wa is er mis met "Belg"?? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                              Niks mis mee hoor alleen dacht zo even te zien aan je manier van typen dat je belg was, blijkbaar heb ik dus gelijk.

Comment

ga aankloppen bij body en fitshop zou ik zeggen.. ze maken wel een schematje voor jou

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X