Mischien wat uitgebrijden info.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mischien wat uitgebrijden info.

ik vond deze site naar wat gegoogle
    er staan volgens mij wel vrij goede/schema's en al die dingen erop.
    Fitness-island.com : Fitness oefeningen | schema's | info
    mischien is het wat....

Zitten wel wa aardige dingen tussen maar weinig nieuws behalve dat je ook binnenkant borts kunt trainen

Comment

Ik kan er niet op.
      Na het zien van binnenkant borst klikte mijn muis uit reflex al automatisch op kruisje.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

quibus, dat is zeker nieuw... Onderkant, bovenkant, binnenkant... Volgende week de buitenkant? Wheeehehehehehhe...

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
          quibus, dat is zeker nieuw... Onderkant, bovenkant, binnenkant... Volgende week de buitenkant? Wheeehehehehehhe...
          Ik ben nu begonnen met de achterkant borst te trainen.
          Deze spier heet rug.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik ga binnenkort de traps aan de zijkant van mn borstspieren trainen
            leeftijd: 22 lengte: 1.89 gewicht: 75kg, BULKEN!!

Comment

Ik heb het flauwe vermoeden, dat deze F.i.c, n poosje zwijgend mee moet gaan lezen.. En de grijze massa eerst plaatselijk moeten trainen... Gewoon nadenken helpt ook al iets, of proberen alleen spier uiteinden op te spannen wil ook nog wel s helpen bij het nadenken.... Heb toen ik in het rijtje binnenkant en buitenkant borst zag staan, niet eens meer geopend.. Is het openen en lezen niet eens waard in mijn ogen (kan je alleen maar verwarren).. Sorry Nielsie, kan jij niets aan doen.. Hou je maar aan echte schema,s zoals er hier voldoende voor je aanwezig zijn...

Comment

prima site. alleen met wat crap ertussen kende hem al wel. wel leuk voor als je opzoek bent naar wat variatie oefeningen (los va de verkeerd aangeduide doelgroep)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X