Originally posted by Crezi
View Post
Crezi's Begin
Collapse
X
-
Originally posted by Crezi View Postok dan, maar ik heb ff goede vraag wat is nou het gemiddelde kcal voor avondeten, ik eet altijd gewoon goed me bord vol dus zal wel gemiddeld zijn. ik eet elke dag wat anders dus vind beetje moeijlijk om dat te berekenen"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Comment
-
Originally posted by janieck spithoff View PostNaar mijn mening hoef je niet telkens grote maaltijden te nemen, als je gewoon om de 2 uur, of 1.5 uur 2 boterhammen met kipfilet naar binnen werkt overdag, kan je ook aan voldoende calorieen komen! Zo doe ik dat in ieder geval.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostZal liggen aan, hoe groot zijn de maaltijden... N plakje of 2 kipfilet is ook prut..Hij hoeft ook nog niet zoveel te eten geloof ik... Nu ik niet zo hoog in mn Kcal hoeft te gaan, eet ik ook maar 4x per dag hoor....Het gaat om hoeveel krijg je pd binnen....
dus ga hem ff verder invullen 700a800kcal in avondeten dan heb ik een schema gemaakt met ongeveer 3000kcal per dag of net iets minder dan eet ik om de 2 en half uur ongeveer iets meer als ik eerst deed dus dat klopt dan ongeveer wel ik drop hem straks wel ff hierop kunnen jullie ff kijken
Comment
-
Ik neem eerst brinta en een banaan sochtends, dan overdags 8 tot 10 volkoren boterhammen, met op de eerste 6 boterhammen 1 pakje kipfilet. Op de andere 2 a 4 een flinke laag pindakaas Daarnaast nog 4 a 5 grote bekers volle melk. Savonds avondeten + vla en voor ik naar bed ga 300 gram kwark en noten. Hier groei ik redelijk op kwa spiermassa!
Succes gast
Comment
-
ja ik heb er ook veel fruit ingestopt en heb een schema gemaakt dat ik elke dag wat anders eet en een schema die ik zowel op een werkdag als niet op een werkdag kan gebruiken.
ik ga ff trainen en ff afmaken en zal hij er binnen phh uurtje opstaan
Thanks
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostNou Crezi, kun je de volgende keer niet even aan je vader doorgeven dat je ook geinteresseerd bent in krachttraining, want toen ik 2 weken in Holland was heb je mij daar helemaal niets over verteld.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
-
Basis van training en voeding. Training en voedingsschema opstellen etc. Bedoel dat wat opdrukken en sit ups onzin is en je beter naar de sportschool kan gaan had je pa je ook wel kunnen vertellen. En dat whey weinig zin heeft als je voeding nergens op slaat. Daar doelde ik op.Last edited by jordy; 08-01-2010, 14:02.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by jordy View PostHaha, ik dacht al. Vond het al een beetje vreemd. Ik dacht, als snuff z'n pa is, waarom had ie toch al het een en ander aan jou kunnen vragen in plaats van hier aan komen met basis zooi die jij ook wel weet. Maar goed.
Dingen die je zelf uitvindt onthoud je beter dan wat je wordt voorgekauwd.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostIk vind het wel goed dat Crezi probeert om alles zelf uit te vinden. Wie neemt er nu klakkeloos alles van z'n vader (of moeder) aan?
Dingen die je zelf uitvindt onthoud je beter dan wat je wordt voorgekauwd.Owner of the Iron Playground.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: