Crezi's Begin

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Crezi View Post
    ken je brinta drinken dan?
    yeah als je bijv, 250ml melk warm maakt in de magnetron, haal je het eruit, 2 maatschepjes brinta erin en meteen drinken voordat het dik word. en dat word het snel!

Comment

ok dan, maar ik heb ff goede vraag wat is nou het gemiddelde kcal voor avondeten, ik eet altijd gewoon goed me bord vol dus zal wel gemiddeld zijn. ik eet elke dag wat anders dus vind beetje moeijlijk om dat te berekenen

Comment

Originally posted by Crezi View Post
        ok dan, maar ik heb ff goede vraag wat is nou het gemiddelde kcal voor avondeten, ik eet altijd gewoon goed me bord vol dus zal wel gemiddeld zijn. ik eet elke dag wat anders dus vind beetje moeijlijk om dat te berekenen
        Ik dacht dat je hier 700 kcal voor mocht rekenen. Zorg in ieder geval dat je andere maaltijden een beetje in orde zijn.
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Naar mijn mening hoef je niet telkens grote maaltijden te nemen, als je gewoon om de 2 uur, of 1.5 uur 2 boterhammen met kipfilet naar binnen werkt overdag, kan je ook aan voldoende calorieen komen! Zo doe ik dat in ieder geval.

Comment

Originally posted by janieck spithoff View Post
            Naar mijn mening hoef je niet telkens grote maaltijden te nemen, als je gewoon om de 2 uur, of 1.5 uur 2 boterhammen met kipfilet naar binnen werkt overdag, kan je ook aan voldoende calorieen komen! Zo doe ik dat in ieder geval.
            Zal liggen aan, hoe groot zijn de maaltijden... N plakje of 2 kipfilet is ook prut..Hij hoeft ook nog niet zoveel te eten geloof ik... Nu ik niet zo hoog in mn Kcal hoeft te gaan, eet ik ook maar 4x per dag hoor....Het gaat om hoeveel krijg je pd binnen....

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
              Zal liggen aan, hoe groot zijn de maaltijden... N plakje of 2 kipfilet is ook prut..Hij hoeft ook nog niet zoveel te eten geloof ik... Nu ik niet zo hoog in mn Kcal hoeft te gaan, eet ik ook maar 4x per dag hoor....Het gaat om hoeveel krijg je pd binnen....
              ik heb een voedingsschema gemaakt en heb alle tips daar beetje in verwerkt
              dus ga hem ff verder invullen 700a800kcal in avondeten dan heb ik een schema gemaakt met ongeveer 3000kcal per dag of net iets minder dan eet ik om de 2 en half uur ongeveer iets meer als ik eerst deed dus dat klopt dan ongeveer wel ik drop hem straks wel ff hierop kunnen jullie ff kijken

Comment

Ik neem eerst brinta en een banaan sochtends, dan overdags 8 tot 10 volkoren boterhammen, met op de eerste 6 boterhammen 1 pakje kipfilet. Op de andere 2 a 4 een flinke laag pindakaas Daarnaast nog 4 a 5 grote bekers volle melk. Savonds avondeten + vla en voor ik naar bed ga 300 gram kwark en noten. Hier groei ik redelijk op kwa spiermassa!

Succes gast

Comment

ja ik heb er ook veel fruit ingestopt en heb een schema gemaakt dat ik elke dag wat anders eet en een schema die ik zowel op een werkdag als niet op een werkdag kan gebruiken.
                  ik ga ff trainen en ff afmaken en zal hij er binnen phh uurtje opstaan
                  Thanks

Comment

Je moet wel wat fruit er in, maar heel veel veel fruit lijkt me zinloos

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Nou Crezi, kun je de volgende keer niet even aan je vader doorgeven dat je ook geinteresseerd bent in krachttraining, want toen ik 2 weken in Holland was heb je mij daar helemaal niets over verteld.
                      Haha, ik dacht al. Vond het al een beetje vreemd. Ik dacht, als snuff z'n pa is, waarom had ie toch al het een en ander aan jou kunnen vragen in plaats van hier aan komen met basis zooi die jij ook wel weet. Maar goed.
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                        Haha, ik dacht al. Vond het al een beetje vreemd. Ik dacht, als snuff z'n pa is, waarom had ie toch al het een en ander aan jou kunnen vragen in plaats van hier aan komen met basis zooi die jij ook wel weet. Maar goed.
                        Hoebedoel je? basiszooi?

Comment

Basis van training en voeding. Training en voedingsschema opstellen etc. Bedoel dat wat opdrukken en sit ups onzin is en je beter naar de sportschool kan gaan had je pa je ook wel kunnen vertellen. En dat whey weinig zin heeft als je voeding nergens op slaat. Daar doelde ik op.
                          Last edited by jordy; 08-01-2010, 14:02.

Comment

daarom laat ik mijn voedingsschema even aan jullie zien ik ga binnekort ook naar de sportschool dus jaah dat sit ik zelf ook wel dat die oefeningen waardeloos zijn maar dat het maar iets is is tenminste een begin als je dat kan begrijpen

Comment

Originally posted by jordy View Post
                              Ik vind het wel goed dat Crezi probeert om alles zelf uit te vinden. Wie neemt er nu klakkeloos alles van z'n vader (of moeder) aan?
                              Dingen die je zelf uitvindt onthoud je beter dan wat je wordt voorgekauwd.
                              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                                Ik vind het wel goed dat Crezi probeert om alles zelf uit te vinden. Wie neemt er nu klakkeloos alles van z'n vader (of moeder) aan?
                                Dingen die je zelf uitvindt onthoud je beter dan wat je wordt voorgekauwd.
                                Dat is ook zeker waar ja. Maar zo bedoelde ik het ook niet. Ik zeg niet dat je alles zomaar klakkeloos moet aannemen. Want dan zou dat hetzelfde gelden voor dit forum. Wie neemt er nu zomer een zogenaamde 'sticky' aan dat een of andere idioot heeft geschreven. Komt toch op hetzelfde neer dan? Maar zo was het natuurlijk ook niet bedoeld. Afijn, we gaan er niet meer over verder.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X