Hallo, ik ben net 17 jaar geworden en zou iets meer resultaat willen in mijn armen .IK ben 183 cm en weeg 66k kilo ik ben 4 maanden geleden begonnen en woog toen 60k kilo.
IK trainde ook 4 keer per week en zorgen dat alles 1 maal per week werd gedaan en deed voor elke spier groep 5 oefeningen van 8 reps en 5 herhalingen.
Zo dus: maandag borst 5 oefeningen 8 reps 5 herhalingen woensdag rug/schouders vrijdag benen en zaterdag triceps en biceps.
Maar omdat ik nu meer aandacht wil besteden aan mijn armen wil ik het zo gaan doen:
Maandag: borst: 3 oefeningen 8 reps 4 herhalingen
Triceps:3 oefeningen 8 reps 4 herhalingen
Dinsdag: voetbal/buik
Woensdag: rug: 3 oefeningen 8 reps 4 herhalingen
biceps: 3 oefeningen 8 reps 4 herhalingen
Donderdag: voetbal/buik
Vrijdag: benen 4 oefeningen 8 reps 4 herhalingen
Schouders 3 oefeningen 8 reps 4 herhalingen
buik + zijkant
onderkant rug 3 oefeningen 15 reps 3 herhalingen ( is niet zwaar)
Zaterdag : biceps: 3 Oefeningen 8 reps 5 herhalingen
: triceps 3 oefeningen 8 reps 5 herhalingen
Zondag: voetbal match:
: buik
Ik heb geen echte rust dag maar zondag is het voetbal match en ik mag toch maar 10-45 minuten spelen dus dat is niet zo zwaar.
Ik train geen onderarmen of heel soms omdat iemand me heeft gezegd op de fitness als je u triceps en bicceps traint dat je dan al zo zeer hard je onderarmen traint. ( is dit waar ) ?
Ik let zeer hard op mijn voedingen ik heb geen echt schema maar eet nu elke dag 200 gram tonijn en 1 banaan. En drink veel melk.
Kan iemand zeggen of dit schema goed is en beter dan het andere?
Eventuuel nog tips over wat ik nog kan eten ( wel simpele dingen dus geen kip ofzo dingen die ik gemakelijk kan eten tijdens school enzo)
Groeten.
Sorry als er schrijffouten in staan.
IK trainde ook 4 keer per week en zorgen dat alles 1 maal per week werd gedaan en deed voor elke spier groep 5 oefeningen van 8 reps en 5 herhalingen.
Zo dus: maandag borst 5 oefeningen 8 reps 5 herhalingen woensdag rug/schouders vrijdag benen en zaterdag triceps en biceps.
Maar omdat ik nu meer aandacht wil besteden aan mijn armen wil ik het zo gaan doen:
Maandag: borst: 3 oefeningen 8 reps 4 herhalingen
Triceps:3 oefeningen 8 reps 4 herhalingen
Dinsdag: voetbal/buik
Woensdag: rug: 3 oefeningen 8 reps 4 herhalingen
biceps: 3 oefeningen 8 reps 4 herhalingen
Donderdag: voetbal/buik
Vrijdag: benen 4 oefeningen 8 reps 4 herhalingen
Schouders 3 oefeningen 8 reps 4 herhalingen
buik + zijkant
onderkant rug 3 oefeningen 15 reps 3 herhalingen ( is niet zwaar)
Zaterdag : biceps: 3 Oefeningen 8 reps 5 herhalingen
: triceps 3 oefeningen 8 reps 5 herhalingen
Zondag: voetbal match:
: buik
Ik heb geen echte rust dag maar zondag is het voetbal match en ik mag toch maar 10-45 minuten spelen dus dat is niet zo zwaar.
Ik train geen onderarmen of heel soms omdat iemand me heeft gezegd op de fitness als je u triceps en bicceps traint dat je dan al zo zeer hard je onderarmen traint. ( is dit waar ) ?
Ik let zeer hard op mijn voedingen ik heb geen echt schema maar eet nu elke dag 200 gram tonijn en 1 banaan. En drink veel melk.
Kan iemand zeggen of dit schema goed is en beter dan het andere?
Eventuuel nog tips over wat ik nog kan eten ( wel simpele dingen dus geen kip ofzo dingen die ik gemakelijk kan eten tijdens school enzo)
Groeten.
Sorry als er schrijffouten in staan.
Comment