Ik vond niet zo dadelijk een topic terug waarin mijn vraag kan posten dus heb ik maar een nieuw aangemaakt (mijn excuses als er wel al een topic over bestaat).
Momenteel ben ik, sinds een maand of 3, bezig met een splitschema 3 x per week.
Ma:
borst + triceps
Woe:
rug + biceps
Vrij:
benen + schouders
Nu wil ik bv op vrijdag ook nog wel eens wat oefeningen voor bv de triceps erbij nemen. Op de sportschool vertelde echter iemand me dat dit niet goed is. Klopt dit? Dien je je strak aan je schema te houden en zijn extra oefeningen slecht (of hebben ze gewoon geen effect)? Ik heb de neiging om extra oefeningen te doen omdat er nu een week zit tussen de oefeningen van dezelfde spiergroep en ik dacht dat dit wat lang was.
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Momenteel ben ik, sinds een maand of 3, bezig met een splitschema 3 x per week.
Ma:
borst + triceps
Woe:
rug + biceps
Vrij:
benen + schouders
Nu wil ik bv op vrijdag ook nog wel eens wat oefeningen voor bv de triceps erbij nemen. Op de sportschool vertelde echter iemand me dat dit niet goed is. Klopt dit? Dien je je strak aan je schema te houden en zijn extra oefeningen slecht (of hebben ze gewoon geen effect)? Ik heb de neiging om extra oefeningen te doen omdat er nu een week zit tussen de oefeningen van dezelfde spiergroep en ik dacht dat dit wat lang was.
Alvast bedankt voor de antwoorden.
Comment