Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zou voor triceps dippen en scullcrusher doen. Kleinere spiergroepen kun je met minder oefeningen ook goed trainen.
Biceps curl machine vervangen door hammer curl. bvb: barbell curl en hammer curl.
Voor benen iets als squat, leg press, roemeens deadlift en leg curl.
Rug bent over row, 1 arm row, e.d. Niet te veel met machines werken, vrije gewichten zijn beter.
Geen squats,deadlifts,chin ups.
Teveel borst en armen teveel machines.
zie shreds post.
met armen te veel bedoelt ie dat een bicep natuurlijk veel kleiner is dan borst rug of benen.
daarom zou ik voor armen niet zo veel sets pakken als je graag afwisseling doet ga dan met die 3oefeningen naar 2sets per oefening.
bij tricep snap ik best dat je 3 oefeningen wilt doen om elke spier in je tricep te prikkellen daarom heet die triceps (3 spieren tri=3) en biceps (2 spieren BI=2)
verder zijn het 4 werksets of zit er ook 1 opwarm setje bij per oefening?
nog 1 vraag verhoog je elke keer je gewicht of werk je steeds met zelfde gewicht?
als ik dus biceps wil pakken
moet ik 3 oefeningen met 2 setjes bedoel je dat ?
en ik ga ook steeds iets hoger in gewicht dat doe ik gewoon met elk spiergroep
als ik dus biceps wil pakken
moet ik 3 oefeningen met 2 setjes bedoel je dat ?
en ik ga ook steeds iets hoger in gewicht dat doe ik gewoon met elk spiergroep
Ik bedoel dat je keuzes moet maken, ik kan begrijpen dat je verschillende oefeningen wilt doen voor je biceps als jou dat beter aanvoelt.
Maar ik vind 12sets van 10hh veels te veel voor biceps dus zou ik je sets halveren.
maar je kan ook best 1 oefening 4 sets doen vind ik ook genoeg. maar denk dat je dan beter 2 oefening 2 a 3sets kan doen omdat bijv. je biceps 2 koppen heeft. zoals je ze aanpakt met preacher curl en hammer curl pak je bijde koppen aan.
plaats dat niet in mijn topic als ik om iets vraag...
@ijsblok
zou ik bijvoorbeeld biceps curl 4x10 doen
en dan hammer curl 3x10
en concentrated/barbell 2x10 ?
maar ik heb altijd het gevoel dat ik ze dan te weinig train of is dit gewoon beter voor spiergroei ?
9sets vind ik alsnog wat veel maargoed, pak je wel het juiste gewicht?
en is je techniek correct? kijk in de spiegel of vraag iemand die er ook traint of hij je kan verbeteren.
ik doe zelf maar 2 of 3sets specifiek voor de biceps en ik voel hem dan echt wel.
en nog een tip: ga je wel langzaam naar beneden? zo niet probeer eens 3tellen naar beneden te gaan.
9sets vind ik alsnog wat veel maargoed, pak je wel het juiste gewicht?
en is je techniek correct? kijk in de spiegel of vraag iemand die er ook traint of hij je kan verbeteren.
ik doe zelf maar 2 of 3sets specifiek voor de biceps en ik voel hem dan echt wel.
en nog een tip: ga je wel langzaam naar beneden? zo niet probeer eens 3tellen naar beneden te gaan.
ik had vandaag biceps curl gedaan en houd idd wel vast en langzaam naar beneden
verder hammer curl en barbell curl gedaan, had ook wat hulp gevraagd en denk dat ik het wel goed heb getraint vandaag :d
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment