2 keer per dag trainen...herstel lang genoeg?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by D467 View Post
    Wat is het verschil tussen een prof en jij en ik?
    Behalve een shitload aan AAS en GH e.d?
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
      Behalve een shitload aan AAS en GH e.d?
      Dus als naturel gewoon lekker 1 keer per dag trainen?

Comment

4x in de week is meer dan genoeg en gaat voor naturel al richting de max.

Comment

Wat Fallus zegt dus.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Wist je dat de pro's ook nog vaak een middagdutje doen?
            Dus buiten de bergen AAS die ze nemen, de rust is erg belangrijk. Maar ja die AAS he, het versnelt en verbetert het herstel.

Alles moet verder ook 100% kloppen, dus de voeding moet echt perfect zijn en de rust meer dan voldoende.
            Dan kan je meer keren trainen, maar om dat naturel zomaar even te doen,....Als je verder tijd genoeg hebt goed okee, maar als je de hele dag moet werken, zou ik niet doen.
            Het is leuk om in een vakantie periode eens te doen, elke dag ff hard buffelen of zelfs af en toe een training extra te pakken. Omdat je dan dus goed kan rusten, eten, even tukkie doen tussendoor enz.

Ik heb er destijds flink op gegaind op 2 extra trainingen in de ochtend (met stromba), maar of ik het weer zo zou doen,..denk het niet.
            Maar zeg nooit nooit, wie weet kom ik ooit in contest shape en dan is het wel erg lekker die extra trainingen.

Dus het moet ook wel een doel dienen denk ik, anders heb je er ook verder weinig aan.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Je kan het wel doen. Als je ervoor kiest om zovaak te trainen moet je vooral zorgen dat je niet snel opbrand. Veel volume maken en starten met gewichten rond je 65% max voor bijv. 2x5 reps en dan alles geleidelijk aan verzwaren met bijv. 2,5kg per training (of elke 2 trainingen).
              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Niet doen.

Comment

heb wel eens 2 keer getraind op een dag.
                  maar dat is al weer een jaar geleden.

schiet niet echt op nee

dat is echt zo'n fase waarin mensen zitten en zoiets hebben van : IK WIL TRAINEN!

en zeggen tegen mensen: ik ben vandaag 2 keer gaan trainen poeh wat ben ik moe!!

haha
                  WERKT NIET
                  Als Ik Mij Niet Was Zou Ik Graag Vrienden Met Me Willen Zijn..

Comment

ook gedaan. gewoon 5x per week doen.

Comment

Ik heb dit wel eens gedaan 4 weken voor dat ik op vakantie zou gaan. 6 dagen per week, 2x per dag gegaan tot aan het randje van overtraining maar had hierna wel 2 weken rust op vakantie. Dat heeft voor mij vrij voordelig uitgepakt toen, ik was na vakantie niks verloren en zelfs nog iets sterker geworden. Maar of ik het nog eens zou doen? Nee. Op een gegeven moment heb je ook geeneens zin meer om te gaan als je zo vaak traint. Gewoon 4x per week een uurtje tot anderhalf uur en dat werkt prima.
                      “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X