3 dagen schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 3 dagen schema

Ik heb voor de komende weken een 3 dagen schema opgesteld. Wat vinden jullie er van?
    Attached Files

deadlift naar rugdag, squat op benendag ipv deadlift, en dan zonder dumbells maar gewoon met een stang, tenzij dit niet voor handen is.

Comment

Je zegt: dag 1 rug - biceps, maar je schrijft de rug en triceps oefeningen, is misschien een foutje?

Bij borst: chest press vervangen door bench press
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Zou een triceps oefening vervangen door dips.
        Voor schouders zijwaarts heffen erbij, front raise eruithalen.
        Last edited by Lukas; 26-04-2010, 08:18.

Comment

Originally posted by MarkBr View Post
          deadlift naar rugdag, squat op benendag ipv deadlift, en dan zonder dumbells maar gewoon met een stang, tenzij dit niet voor handen is.
          Er is idd geen stang beschikbaar dus vandaar. Heb het aangepast.

Je zegt: dag 1 rug - biceps, maar je schrijft de rug en triceps oefeningen, is misschien een foutje?

Bij borst: chest press vervangen door bench press
          Foutje idd, heb het inmddels aangepast. Chest press heb ik vervangen door bench press.

Zou een triceps oefening vervangen door dips.
          Voor schouders zijwaarts heffen erbij, front raise eruithalen.
          Done.

Heb me geupdate schema nog opnieuw bijgevoegd!
          Attached Files

Comment

Zou dips als eerste oefening doen voor triceps, is een machtig zware oefening, kan je de andere oefeningen gebruiken om de triceps helemaal af te maken.

Vraagje, waarom 12/10/8? Doe je dat dan met oplopend gewicht?

Comment

Originally posted by Lukas View Post
              Zou dips als eerste oefening doen voor triceps, is een machtig zware oefening, kan je de andere oefeningen gebruiken om de triceps helemaal af te maken.

Sorry, bedoelde 10/8/6

Comment

Originally posted by Lukas View Post

Oke, nog ff aangepast.

Doe eigenlijk meestal 10 8 6 met oplopend gewicht ja. Doe soms ook een bepaald gewicht 3 sets van 12, als ik dan 3x 12 kan doe ik hem weer zwaarder.

Comment

Ik heb ff een vraagje over mijn schema. Volgende week ben ik er 6 weken mee aan het trainen, tijd voor wat aanpassingen.

Welke oefeningen moet ik er zeker in laten staan?

Comment

Deadlift en squat kan je best laten staan. Verder kan je kijken of je nog vooruitgang boekt op die oefening en als dat niet zo is kan je deze vervangen.
                    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X