IJsbloks ub/lb schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je traint al een tijdje toch ijsblok, hebt wel een redelijk indicatie wat voor jezelf werkt neem ik aan?

Als je 5x kunt en wilt trainen kun je toch een lekker basis split schemaatje maken, alles opsplitsen, elke dag hard maar kort in de gym zijn.

Ma; borst, kuiten
    Di; -
    Wo; rug, biceps
    Do; schouder, triceps
    Vr; -
    Za; Benen
    Zo; -

Of voor 5x p/w;

Ma; Borst, kuiten
    Di; Rug
    Wo; -
    Do; Schouders
    Vr; Benen
    Za; Armen
    Zo; -

Tenzij je beter gaat op hogere frequentie, push pull benen o.i.d.

Ma; Borst/Schouders/Triceps
    Di; Rug/Achterkant schouders/Biceps
    Wo; -
    Do; Benen, kuiten
    Vr;-

Repeat vanaf zaterdag weer van voor af aan
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

ja train al nu weer 3jaar xD waarvan dit jaar pas echt met verstand.
      maar het schiet nog steeds niet op allemaal ga met alles wel vooruit maar niet veel.
      Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Revius View Post
        Ja joh forget it dat dit genoeg is...
        Ik ben inderdaad afgelopen half jaar met een ub/lb schema geen steek gegroeid, 4 dagen split met allemaal gare isolaties werkte veel beter.

Niet dus.
        Maar jij eet cornetto's ipv brinta dus dan telt het niet

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Ja joh forget it dat dit genoeg is...
          Ik ben inderdaad afgelopen half jaar met een ub/lb schema geen steek gegroeid, 4 dagen split met allemaal gare isolaties werkte veel beter.

Niet dus.
          Je klinkt nu alsof je na vele jaren weinig progressie door splittrainingen het grote groeimiddel zou hebben gevonden, halve trainingen ipv volle bak.

Ik wil je best geloven dat je de 6 jaren er voor weinig progressie boekte en nu met een UB en LB kracht split dan wat meer progresse boekt.
          Maar denk dat het dan aan je intensiteit heeft gelegen en niet aan de split waarmee miljoenen BB'ers groot werden en nogf steesd worden.
          Zelfs de pro's houden nog steeds vast aan de splitprogramma's omdat de andere bedenksels niet werken, waarom dan toch,.....

Als je nu mij kan overtuigen met de trainingen van de zeg maar 5 jaar voordat je met UB/LB begon t.o.v. wat je nu doet.
          Dus dat is een vrij korte periode slechts 6,5 jaar. dat red je vast wel.

succes!

misschien zijn er meer die wat over de eerdere jaren kunnen vertellen mbt progressie en stagnatie en wat je er aan hebt gedaan om dat te doorbreken.
          Dan nemen we een periode zoals bij vriend Revius van maar 6,5 jaar. De meesten redden dat wel.
          Last edited by marnop; 23-08-2010, 18:23.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Volgens mij train je nog helemaal niet zo lang en ben je amper een jaar geleden nog overgestapt op een andere 4 split schema. Maar wel een leuk schema een echt fitness vrouwen schemaatje hahahahahaha allemaal met 10 tot 15 reps. Jezus Revius, eigenlijk ben je wel een lo....lbroek he. haha.
            Had je me toch bijna te pakken.

En op dit moment alleen dus krachttraining en daarmee wel progressie t.o.v. de fitness reps en sets.
            Goh niet zo gek he. tsjonge gaat er 1 Bodybuilding vergelijken met fitness, hoe verzin je het.

Comment

Wat loop jij nou lomp te ijlen joh met je fitness?
              Denk dat de mensen die jij kent die na 1,5 jaar zoveel hebben gegaind op fysiek en kracht echt op minder dan 1 hand te tellen zijn, naturel.

En trouwens, dat schema van 10-15 reps was volgens mij vorig jaar ergens en heb me daar denk echt maximaal 2 weken aan gehouden.

Je lult gewoon crap zoals vaker.
              Last edited by Revius; 23-08-2010, 23:50.
              Groeten

Comment

Lol @ UB/LB niet volle bak trainingen noemen

Comment

een split schema met spiergroepen verdeelt over 3 dagen of meer is het beste voor massa.

voor kracht moet je schema's zo compact mogelijk houden met maar een zeer beperkt aantal isolatie oefeningen. Schema's zoals UB/LB en Push/Pull (2 dagen splits) werken daar het beste voor.

Comment

Vind het helemaal niks. Je mist de structuur in je schema. Doe eerst de grote compounds daarna de rest. Dus nooit flyes voordat je bijv. gaat deadliften. Wat ik zou doen is gewoon een standaarschema gebruiken. Bijv: T NATION | Big Boy Basics

Vind 8 setjes pressen in de week ook erg weinig. Doe gewoon meer op de grote compounds en schrap de helft van je oefeningen.
                    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                      Vind het helemaal niks. Je mist de structuur in je schema. Doe eerst de grote compounds daarna de rest. Dus nooit flyes voordat je bijv. gaat deadliften. Wat ik zou doen is gewoon een standaarschema gebruiken. Bijv: T NATION | Big Boy Basics

Vind 8 setjes pressen in de week ook erg weinig. Doe gewoon meer op de grote compounds en schrap de helft van je oefeningen.
                      gaat dus ook hier over een UB/LB
                      4daags:
                      ma trainen
                      di trainen
                      wo rust
                      do trainen
                      vrij trainen
                      weekend rust

hij beweerd dat je altijd de antagonist ook moet trainen op precies de zelfde manier als je de vorige oefeningen gedaan hebt dus bench pressen en rowen met de handen even ver uit elkaar.

75% van de oefeningen moeten bestaan uit compounds dit vind hij het minimum kon nog meer volgens hem

tempo vind hij niet zo belangrijk maar de techniek des de meer.

nu naar het trainings schema:

dag 1 Upperbody
                      bench press
                      Seated of Chest-Supported Rows
                      Pull-ups of pulldowns
                      Standing Dumbbell Shoulder Press

8sets 3hh 60sec rust en uitgaan van je 5rm

dag 2 lowerbody
                      Barbell Squats
                      Leg Raises
                      Dumbbell Deadlifts
                      Decline Bench sit-ups
                      Standing Calf Raises

3sets 8hh 90sec rust en uitgaan van je 10rm

dag 3 rust
                      15-20min matige cardio

dag 4 upperbody
                      45 Âş Incline Dumbbell Bench Press
                      45Âş Dumbbell Rows
                      Standing Barbell Curls
                      Standing Reverse Grip Triceps Pressdown

3sets 8hh 90sec rust en uitgaan van je 10rm

dag 5 lowerbody
                      Hack Squats
                      Lying Leg Curls
                      Lying Leg Raises
                      Seated Calf Raises

8sets 3hh 60sec rust en uitgaan van je 5rm

weekend als je wilt 15-20min matigde cardio

oohwja nog belangrijk punt, enige x dat je mag failen is laatste rep van laatste set.
                      Last edited by IJsBlok; 24-08-2010, 11:57.

Comment

Wat loop jij nou lomp te ijlen joh met je fitness?
                        Denk dat de mensen die jij kent die na 1,5 jaar zoveel hebben gegaind op fysiek en kracht echt op minder dan 1 hand te tellen zijn, naturel.

En trouwens, dat schema van 10-15 reps was volgens mij vorig jaar ergens en heb me daar denk echt maximaal 2 weken aan gehouden.

Je lult gewoon crap zoals vaker.
                        Zo jong nog en dan zo'n grote aansteller, tsjonge jonge.
                        Zal je dochter wezen wat een jankerd.

Per dozijn komen de jongens met beginnersgains hoor jochie, je bent geen uitzondering. Ze gainen als ze genoeg eten allemaal tot wel 20kilo in 1,5 jaar en sommigen nog wel meer dan dat, geen probleem.

Als je nou zo'n allesweter bent en ik lul ergens crap, dan mag je het verbeteren.

Comment

Originally posted by adon1s View Post

alhoewel ik deze systemen niet zo goed vind, voel ik meer voor die andere:
                          TESTOSTERONE MUSCLE | The ANACONDA Protocol
                          Last edited by marnop; 24-08-2010, 13:24.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                            een split schema met spiergroepen verdeelt over 3 dagen of meer is het beste voor massa.

voor kracht moet je schema's zo compact mogelijk houden met maar een zeer beperkt aantal isolatie oefeningen. Schema's zoals UB/LB en Push/Pull (2 dagen splits) werken daar het beste voor.

Dat klopt nog steeds.

Je kan natuurlijk wel groeien met krachtschema's maar het is toch totaal anders dan puur bodybuilding.
                            Ik vind het persoonlijk helemaal niks dat schipperen met sets en reps.
                            Doe mij maar 1 spiergroep tot totale uitputting, zover dat je na de pec's geen rug/trek oefeningen meer kan doen, gewoon kapot gaan op 1 groep.
                            Ultieme groei en definitie geeft dat.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                              Zo jong nog en dan zo'n grote aansteller, tsjonge jonge.
                              Zal je dochter wezen wat een jankerd.

Per dozijn komen de jongens met beginnersgains hoor jochie, je bent geen uitzondering. Ze gainen als ze genoeg eten allemaal tot wel 20kilo in 1,5 jaar en sommigen nog wel meer dan dat, geen probleem.

Als je nou zo'n allesweter bent en ik lul ergens crap, dan mag je het verbeteren.
                              hahaha kan hier alleen maar om lachen
                              dan wil ik je uitnodigen een keer sterkste man training mee te doen, kijken of ik dan nog zo pussy fitness train
                              Groeten

Comment

Originally posted by marnop View Post
                                alhoewel ik deze systemen niet zo goed vind, voel ik meer voor die andere:
                                TESTOSTERONE MUSCLE | The ANACONDA Protocol
                                Zal ik dit dan maar eens proberen of heb je betere opties?
                                mensen ervaring met I bodybuilder?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X