Vaker armen trainen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zorg dat je verschillende oefeningen in je Bi/triceps houdt als je zovaak je armen traint. Pak bij Biceps ook breed/smal mee mee stang bijvoorbeeld om de buitenkant van je biceps te trainen. Dan worden ze dikker.
    Stats: 1.82 m. 82.2 Kg 10.4% BF 15 Juli 2010

Comment

Originally posted by Timmet View Post
      Zorg dat je verschillende oefeningen in je Bi/triceps houdt als je zovaak je armen traint. Pak bij Biceps ook breed/smal mee mee stang bijvoorbeeld om de buitenkant van je biceps te trainen. Dan worden ze dikker.
      hoe kom je hierop? Ben ik wel heel benieuwd naar..
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by Timmet View Post

Van elke biceps oefening worden ze dikker,
        supineren of proneren of breder/smaller doet niets anders dan de grote of kleine kop een fractie eerder aanspannen.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Dus met andere woorden, minder trainen? Val ik dan niet terug in mijn oude patroon?

Bedankt voor alle reacties.
          Bone is for the dog, meat for the man.

Comment

Minder trainen meer rusten meer vreten. Post je voedingsschema maar een in de behorende sectie en mensen zullen je helpen.
            Still shrinking.

Comment

Originally posted by Meth View Post
              Dus met andere woorden, minder trainen? Val ik dan niet terug in mijn oude patroon?

Wat bedoel je met "oude patroon"?

Ik zag net nog je vraag mbt Rippetoe, heb je het al opgezocht?
              Dat is een systeem op basis van powerliften, met een 5x5 systeem. Daarmee train je alle compounds en dus alle spieren. Het kan er voor zorgen dat je veel sterker wordt en dat de groei weer doorzet.

Vanuit die basis kan je dan eventueel weer verder naar volgende programma's of systemen.

1 van de andere members hier, Falstyr is ook bekend met deze systemen. Dus als je interesse hebt kan je eventueel hem ook verder uitleg vragen mbt o.a. Rippetoe systeem.

Ik heb het zelf verder niet zo op Ripetoe dus ik verdiep me er verder ook niet in vandaar dat je dan aan Adon1s of Falstyr zou moeten vragen hoe of wat.

Maar zorg, wat je ook doet, dat de intensiteit van de trainingen goed hoog is en je voeding in orde.
              Als 1 van de 2 niet klopt bereik je weinig tot niets.

succes.
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Over rippetoe: geloof dat bijna niemand het hier doet.
                Still shrinking.

Comment

Ik noemde rippetoe maar als voorbeeld hoor, kan ook elk ander schema zijn van een GOEDE coach. Dus niet de kerel die je een blauwe maandag op de fitness treft. Dit vind ik bijv. een hele mooie: Bodybuilding.com - What Is The Best Mass-Building Workout For Skinny Beginners? - Workout Of The Week

Het gaat niet om hoeveel/hoevaak je traind, het gaat erom dat je een goeie structuur in je training krijgt en de oefeningen doet die echt zin hebben ipv oefeningen die niet aanzetten.
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

lol...

Westside for Skinny Bastards A modified lifting program for "Hardgainers"

vind dat iets heel toepasselijks

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                      Lol

Ga eerst eens hard trainen op de basisoefeningen: Squat, benchpress, militairy press, rows, chins, deadlift. 3 setjes armen per week is voldoende mits je genoeg zware compounds doet.
                      ind! dat hielp bij mij ook het meest!

Comment

23cm? volgens mij meet jij verkeerd hoor. Ik heb superdunne armen met mijn 1.93m en tel toch zeker 34cm bij koude aanspanning.

Comment

Zoals unexist als zei, ga alsjeblieft meer vreten. Zonder goed vreten ben je nergens. Pas daarna een basic schema toe, maakt niet veel uit welke maar ga niet zelf lopen kloten. Maar nogmaals: EERST VRETEN
                          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Lui,

Mijn schema heb ik weer aangepast naar 2 maal per week armen trainen. Ben er achter gekomen
                            dat ik al doe 'rowen' heb ook 'chinnen' in mijn schema gezet voor de biceps. Dat vind ik overigens een hele zware oefening.

Bedankt voor alle reacties, ik houd jullie op de hoogte over de vorderingen. Ik zal binnenkort ook eventjes een aantal foto's plaatsen over hoe het er allemaal uit ziet op het moment.

Groeten!

Comment

Originally posted by CorwinofAmber View Post
                              23cm? volgens mij meet jij verkeerd hoor. Ik heb superdunne armen met mijn 1.93m en tel toch zeker 34cm bij koude aanspanning.
                              Ik bedoelde 33cm, foutje!

Comment

Ik bedoelde 33cm, foutje!
                                Ik dacht al..
                                Dumbells build a bigger chest
                                Barbells build a bigger ego

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies