Zorg dat je verschillende oefeningen in je Bi/triceps houdt als je zovaak je armen traint. Pak bij Biceps ook breed/smal mee mee stang bijvoorbeeld om de buitenkant van je biceps te trainen. Dan worden ze dikker.
Vaker armen trainen?
Collapse
X
-
Originally posted by Timmet View PostZorg dat je verschillende oefeningen in je Bi/triceps houdt als je zovaak je armen traint. Pak bij Biceps ook breed/smal mee mee stang bijvoorbeeld om de buitenkant van je biceps te trainen. Dan worden ze dikker.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by Timmet View PostZorg dat je verschillende oefeningen in je Bi/triceps houdt als je zovaak je armen traint. Pak bij Biceps ook breed/smal mee mee stang bijvoorbeeld om de buitenkant van je biceps te trainen. Dan worden ze dikker.
Van elke biceps oefening worden ze dikker,
supineren of proneren of breder/smaller doet niets anders dan de grote of kleine kop een fractie eerder aanspannen.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by Meth View PostDus met andere woorden, minder trainen? Val ik dan niet terug in mijn oude patroon?
Bedankt voor alle reacties.
Wat bedoel je met "oude patroon"?
Ik zag net nog je vraag mbt Rippetoe, heb je het al opgezocht?
Dat is een systeem op basis van powerliften, met een 5x5 systeem. Daarmee train je alle compounds en dus alle spieren. Het kan er voor zorgen dat je veel sterker wordt en dat de groei weer doorzet.
Vanuit die basis kan je dan eventueel weer verder naar volgende programma's of systemen.
1 van de andere members hier, Falstyr is ook bekend met deze systemen. Dus als je interesse hebt kan je eventueel hem ook verder uitleg vragen mbt o.a. Rippetoe systeem.
Ik heb het zelf verder niet zo op Ripetoe dus ik verdiep me er verder ook niet in vandaar dat je dan aan Adon1s of Falstyr zou moeten vragen hoe of wat.
Maar zorg, wat je ook doet, dat de intensiteit van de trainingen goed hoog is en je voeding in orde.
Als 1 van de 2 niet klopt bereik je weinig tot niets.
succes.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Ik noemde rippetoe maar als voorbeeld hoor, kan ook elk ander schema zijn van een GOEDE coach. Dus niet de kerel die je een blauwe maandag op de fitness treft. Dit vind ik bijv. een hele mooie: Bodybuilding.com - What Is The Best Mass-Building Workout For Skinny Beginners? - Workout Of The Week
Het gaat niet om hoeveel/hoevaak je traind, het gaat erom dat je een goeie structuur in je training krijgt en de oefeningen doet die echt zin hebben ipv oefeningen die niet aanzetten.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
lol...
Westside for Skinny Bastards A modified lifting program for "Hardgainers"
vind dat iets heel toepasselijks
Comment
-
Originally posted by Meth View PostDus met andere woorden, minder trainen? Val ik dan niet terug in mijn oude patroon?
Bedankt voor alle reacties.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Lui,
Mijn schema heb ik weer aangepast naar 2 maal per week armen trainen. Ben er achter gekomen
dat ik al doe 'rowen' heb ook 'chinnen' in mijn schema gezet voor de biceps. Dat vind ik overigens een hele zware oefening.
Bedankt voor alle reacties, ik houd jullie op de hoogte over de vorderingen. Ik zal binnenkort ook eventjes een aantal foto's plaatsen over hoe het er allemaal uit ziet op het moment.
Groeten!Bone is for the dog, meat for the man.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: