Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
ben het met de anderen eens. de basis is er, maar alles loopt wat achter. mag allemaal wat voller en groter.
benen heb je niet op de foto gezet, ik gok daarom maar evend at je deze niet evenserieus traint als borst/rug/schouders etc, maar dit moet je wel doen.
Stel de vraag over 20 kilo nog eens opnieuw
ps, je mag eigenlijk nog geen fotos plaatsen onder de 20 posts.
wil je aub de regels van dit forum nog een keer doorlezen?
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Nee maar ik bedoelde van wat loopt achter vergeleken met de rest van me lichaam. Maar toen werd er gezegd: alles loopt achter maar dan weet ik niet vergeleken wat snapje?
Nee maar ik bedoelde van wat loopt achter vergeleken met de rest van me lichaam. Maar toen werd er gezegd: alles loopt achter maar dan weet ik niet vergeleken wat snapje?
Het komt er gewoon op neer dat je weinig algehele massa hebt. Dus het hele lichaam zwaar gaat trainen zodat je veel spiermassa gaat bouwen. Op het moment dat je massa hebt kun je ook zien of spiergroepen de juiste proporties bezitten ten opzichte van elkaar.
Kortom, trainen, eten en rusten en daarmee flink wat kilo`s massa bouwen!
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment