Originally posted by ravenboy9
View Post
Me eerste post
Collapse
X
-
Originally posted by seanl94 View PostIk zou niet weten wat er mis is met spek. Zolang je het verder bij een koolhydraatarme maaltijd eet, is het een prima bron van zowel vetten als eiwitten.
of het nou gezond is is weer wat anders en ook zit er veel zout in.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Ik zie het probleem van een beetje zout helemaal niet. Als je voldoende (2,5L oid) drinkt, kun je makkelijk wat extra zout lozen. En mocht je toch wat minder vocht vast willen houden, dan moet je het gewoon een dag (of twee) schrappen, en vervangen voor tonijn met mayo.
Btw: Wat is er dan ongezond aan spek, los van dat je wat extra zout binnen krijgt? Ben je niet toevallig geneigd dit te zeggen, omdat je dit overal hoort? Zo ja, dan moet je je eens afvragen wáárom mensen zeggen dat spek ongezond is.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Ben maar is gaan speuren op het internet naar spek en kwam op deze website terecht Homepage | Voedingscentrum
Hier kun je na aanmelden op het kopje eetmeter klikken en zo je hele voedingspatroon doorlichten. Erg handig voor een beginnende healthfreak grijns.
Iedergeval leuk om te doen en nu weet ik precies hoeveel Kcal ik binnenkrijg 2133 om precies te zijn dus kom maar op met die spek
Houdoe
Comment
-
Daar kan nog mákkelijk 1000kcal bij, als je tenminste van plan bent om op zijn minst op gewicht te blijven.
Edit: Gezien je stats raad ik je dit zelfs aan. Met 82kg op 1.95 en 15% BF word je nogal een ecto als je perse een sixpack wilt. Kort gezegd: Een mooi lichaam haal je deze zomer in ieder geval niet meer, daar gaat helaas nog een jaar overheen.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Prachtig toch zo'n lange dunne garnaal
Nee maar ik voeg er zeker wat bij zit nu namelijk al op de 2500 Kcal, maar wil toch echt mijn vetpercentage laten zakken.
En uiteraard als dat op een acceptabel percentage zit. Gaan we de Kcal opvoeren maar wel zodat mijn vetpercentage op dat acceptabele percentage blijft.
Of is dit maar moeilijk mogelijk?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: