Helemaal leuk, vriend ook lid van de sportschool, nu heeft hij alleen een standaart 'machine'schema meegekregen en ik heb aan de hand van deze geweldige website een fullbody schema met veel dumbbells etc. (kunnen we dus nog niet samen trainen)
Nu heb ik (we) geprobeerd om dat 'machine'schema om te zetten naar een schema met meer dumbbells en andere oefeningen die te vinden zijn in de "krachthoek" waar ik mijzelf altijd sta af te peigeren. Toch wat leuker om elkaar te kunnen aanmoedigen.
Ik heb de website van Muscle and strenght gebruikt. Hoe zijn de volgende oefeningen voor een fullbody schema en in welke volgorde kunnen ze het beste gedaan worden. (er zijn redelijk wat overlappingen met mijn eigen schema, maar er zitten toch ook wat andere oefeningen bij, vandaar mijn vraag).
De oefeningen voor de benen zijn allemaal nog wel op machines, want op een of andere manier kan hij gewoon niet squatten en lungen
1. Borst/schouders/triceps - Bench Press 3x10
2. Borst/schouders - Dumbbell flys 3x10
3. Schouders – Dumbbell lateral raise 3x10
4. Schouders - Machine 3x10
5. Bovenrug/biceps – Lat pull down 3x10
6. Onderrug/biceps – Seated cable row 3x10
7. Biceps – Dumbbell Curl 3x10
8. Biceps - Cable Curls 3x10
9. Triceps – Lying triceps extension 3x10
10. Triceps – Cable triceps extension 3x10
11. Buik – Chair leg raise (…x3)
12. Buik – Sit ups (… x3)
13. Benen – Leg press 3x10
14. Benen – Leg extension 3x10
Thanks alvast! En graag een beetje onderbouwde reacties aangezien ik nog steeds een aardige dummi ben
Nu heb ik (we) geprobeerd om dat 'machine'schema om te zetten naar een schema met meer dumbbells en andere oefeningen die te vinden zijn in de "krachthoek" waar ik mijzelf altijd sta af te peigeren. Toch wat leuker om elkaar te kunnen aanmoedigen.
Ik heb de website van Muscle and strenght gebruikt. Hoe zijn de volgende oefeningen voor een fullbody schema en in welke volgorde kunnen ze het beste gedaan worden. (er zijn redelijk wat overlappingen met mijn eigen schema, maar er zitten toch ook wat andere oefeningen bij, vandaar mijn vraag).
De oefeningen voor de benen zijn allemaal nog wel op machines, want op een of andere manier kan hij gewoon niet squatten en lungen
1. Borst/schouders/triceps - Bench Press 3x10
2. Borst/schouders - Dumbbell flys 3x10
3. Schouders – Dumbbell lateral raise 3x10
4. Schouders - Machine 3x10
5. Bovenrug/biceps – Lat pull down 3x10
6. Onderrug/biceps – Seated cable row 3x10
7. Biceps – Dumbbell Curl 3x10
8. Biceps - Cable Curls 3x10
9. Triceps – Lying triceps extension 3x10
10. Triceps – Cable triceps extension 3x10
11. Buik – Chair leg raise (…x3)
12. Buik – Sit ups (… x3)
13. Benen – Leg press 3x10
14. Benen – Leg extension 3x10
Thanks alvast! En graag een beetje onderbouwde reacties aangezien ik nog steeds een aardige dummi ben
Comment