Originally posted by Posseltje
View Post
Geen succes, probeer mijn schema is:
Collapse
X
-
Originally posted by Posseltje View Postlos daarvan was er geen aanleiding voor de reactie.
hopelijk is zijn dieet nu wat aangepast. Maar als het voor hem werkt waarom niet =) zijn controversiele voedingsschema hoefd niet persee verkeerd te zijn''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
-
Originally posted by Sodaar View PostZo te zien hebben die broodjes bapao beter gewerkt, dan jou banaantjes!''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
-
Originally posted by Sodaar View Postside raise. Is een oefening voor je laterals, bovenkant schouder. Hiermee train je de schouder omhoog. Is een goede oefening, als je de oefening correct en gecontroleerd uitvoerd zwaar, maar effectief."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Sodaar View PostIk bedoelde met die oefening eigenlijk, side raise. Is een oefening voor je laterals, bovenkant schouder. Hiermee train je de schouder omhoog. Is een goede oefening, als je de oefening correct en gecontroleerd uitvoerd zwaar, maar effectief.
Comment
-
Originally posted by Limit View Postmijn ''banaantjes'' eet ik nog maar een jaar en jij jouwn bapao al 5 jaar. Dus post eens een pic kunnen we zien wat je in 5 jaar hebt geboekt
Comment
-
Originally posted by Sodaar View PostIk moet je toegeven dat ik al 3 jaar geen bapoa broodje in me mik heb gestopt, en al was dat wel zo, dan maakt het ook niet uit. Wat ik al zei, ieder mens is anders, stofwisseling is anders etc. Mijn eetpatroon is ook veranderd, en af en toe ga ik trouwens ook wel is naar de mac. En ik ben nog zo droog als een plank. Waarom? Omdat mijn basis voeding goed is. Omdat ik weet, waar ik mee bezig ben, en omdat ik weet hoe MIJN lichaam reageet.''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
-
Originally posted by Limit View Postik denk dat 3 jaar bapao broodjes vreten toch wel degelijk een verschil maakt jongeman
Comment
-
Originally posted by Sodaar View PostAl ga je elke dag naar de mac of kfc ofzo, dan zou het kunnen zijn dat je slank blijft en toch gespierd? Is maar hoe je stofwisseling is. Ik ken iemand die kan elke dag patat eten en komt geen flikker aan.''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: