Ga zo door! Onthoud wel dat shakes niet heilig zijn, maar dat je voeding in zijn geheel gebalanceerd moet ziin.
Hulp nodig met een goeie schema!
Collapse
X
-
Originally posted by 3NDER View PostOmdat ik benen niet echt belangerijker vind, wil eerst me boven lichaam wa breder krijgen voordat ik me benen er ook bij trainStatus: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
Originally posted by emilio75 View PostVolgens mij wilde meneer slechts een extra berichtje neerplanten om in het AS topic te kunnen posten. Ben bang dat het zonde van de moeite is Ellie.Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
Originally posted by Ellie View PostJammer Is het geen idee om dat forum alleen met toestemming van de mods toegankelijk te maken? Dan kunnen de mods bekijken wat voor vlees ze in de kuip hebben, en besluiten om iemand wel of geen toegang te geven. Dan is dat postcount gedoe ook meteen afgelopen.
maar dan moeten mods wel weer al die personen bekijken wat weer extra tijd en werk kost voor hun. en daar moeten ze ook zin en tijd voor hebben
Comment
-
Dat is het juist ik zie zoveel schemas dat ik in de war van raak.
Ik wil echt de beste schema hebben om spiermassa optebouwen en ook eigen droge spiermassa.
heb altijd zo getraint
dag1> biceps triceps
dag2> compleet rug biceps
dag3> benen schouders
dag4>rust
dag5>biceps triceps
dag6>compleet rug biceps
dag7>benen schouders
en dan weer rust. en zo telkens het rondje afgaan,
Ik heb de vermoeden dat ik er niks meer opboek.
Mij werd vertel om alle spiergroepen op een dag te doen , en dan een dag rust neem en zo het telkens ga voorzetten, is dat iets of is het koek verhaal??
Comment
-
Originally posted by 3NDER View PostDat is het juist ik zie zoveel schemas dat ik in de war van raak.
Ik wil echt de beste schema hebben om spiermassa optebouwen en ook eigen droge spiermassa.
heb altijd zo getraint
dag1> biceps triceps
dag2> compleet rug biceps
dag3> benen schouders
dag4>rust
dag5>biceps triceps
dag6>compleet rug biceps
dag7>benen schouders
en dan weer rust. en zo telkens het rondje afgaan,
Ik heb de vermoeden dat ik er niks meer opboek.
Mij werd vertel om alle spiergroepen op een dag te doen , en dan een dag rust neem en zo het telkens ga voorzetten, is dat iets of is het koek verhaal??
Suc6
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...8 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-