Trainen en cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainen en cutten

hallo alemaal

ik wil volgende zomer een aantal % bf weg werken
    waarneer zal ik moeten beginnen met cutten?

en moet je dan ook je trainings schema aanpassen??

ik train nu 4 x per week en doe 8 - 6 - 6 reps alle oef.
    zou ik dan 4x 10 reps moeten gaan doen op een wat lichter nivo of kan ik gewoon door knallen??

alvast bedank voor jullie reactie's

mazzl
    Who's the Chef

Gewoon doorknallen, cutten staat en valt met uw dieet en cardio, sommige mensen beweren dat ze droger worden als ze meer herhalingen gaan doen, maar dan moet je al naar 20-25 herhalingen gaan , en ik denk dat je op deze manier veel spieren gaat verliezen,dit is natuurlijk mijn gedacht, kan zijn als jij begint met meer herhalingen dat je gaat droger worden maar twijfel eraan. Wanneer je moet beginnen met cutten, tja moeilijk te zeggen,dat verschilt van persoon tot persoon en hoeveel Bf je kwijt wilt

Grtz
    stil growing

Comment

Ik zal rond april beginne met cutten ga ik namelijk ook doen..

Greetz beentjuh

Comment

ik wil proberen van 20 naar 12 of 14% te gaan dus denk dat april een beetje te laat zal wezen.
        of valt dit wel mee??
        Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (been @ Okt. 01 2004,15:02)]ik wil proberen van 20 naar 12 of 14% te gaan dus denk dat april een beetje te laat zal wezen.
          of valt dit wel mee??
          Licht eraan...Meestal is het naar de 12% makkelijk maar als je onder de 10 wilt gaan zitten zou je mss wel vroeger moeten gaan beginnen denk ik....Maar het licht compleet aan jezelf been je zal minder m,eoten gaan eten wel voldoende natuurlijk en elke ochtend zo sterk zijn om je nest uit te komen...En zonder voeding te renne en die kilos te verbanden.Ik zou als ik jouw was met die tijd een doos stacker4 erbij kopen dan gaat het lekker rap en moet het in 1/2 maanden te realliseren zijn.Ik ga aankomend April ook voor het eerst me Cutfase in...Lets do it

Greetzz

Comment

Zou zeker niet te laat beginnen met cutten. Veel denken dat je wel ff door dieet en cardio een sixpack krijgt, maar zo werkt het niet. Ik heb het vorig jaar ook fout aangepakt, veel te snel omlaag gegaan met Kcal. en teveel cardio gedaan. Ik verloor hierdoor meer spiermassa vergeleken met vetmassa. Ben toen gestopt met cutten, het was dus een mislukte poging zonder echt resultaat.

Dit jaar heb ik ruim 2 maanden gecut! Dat is geen pretje, maar ik heb dit keer wel resultaat geboekt, weinig spiermassa verloren en zo'n 2-4% bf. gezakt (schat ik dan).

Mijn tip is om gewoon rustig omlaag te gaan in Kcal. Cardio in het begin niet doen, dieet is veel belangrijker. Zorg gewoon dat je voeding goed zit, en ga telkens een stapje lager. Verwacht ook niet te snel resultaat, vet verliezen duurt net zoals spiermassa opbouwen lang.
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (KeepItReal @ Okt. 01 2004,15:46)]Zou zeker niet te laat beginnen met cutten. Veel denken dat je wel ff door dieet en cardio een sixpack krijgt, maar zo werkt het niet. Ik heb het vorig jaar ook fout aangepakt, veel te snel omlaag gegaan met Kcal. en teveel cardio gedaan. Ik verloor hierdoor meer spiermassa vergeleken met vetmassa. Ben toen gestopt met cutten, het was dus een mislukte poging zonder echt resultaat.

Dit jaar heb ik ruim 2 maanden gecut! Dat is geen pretje, maar ik heb dit keer wel resultaat geboekt, weinig spiermassa verloren en zo'n 2-4% bf. gezakt (schat ik dan).

Mijn tip is om gewoon rustig omlaag te gaan in Kcal. Cardio in het begin niet doen, dieet is veel belangrijker. Zorg gewoon dat je voeding goed zit, en ga telkens een stapje lager. Verwacht ook niet te snel resultaat, vet verliezen duurt net zoals spiermassa opbouwen lang.
              Het leek me toch logish dat je meer vet gaat verbranden dan dat je er in eet of ben ik nu gek..Volgens mij ken je wel met een lichte cardio erbij gaan beginne.als je je dieet afstelt val je natuurlijk ook af heb je gelijk in,maar als je gewoon mar je vodoende callorieen erin gooit en je doet nog gewoon je krachttrainign goed erbij....dan mag het spierverlies niet zo extreem zijn lijkt mij.,.. Trouwens weet iemand of die stacker4 pillen of die nu goed bij zo een afval kuur zijn of nu slecht en verlies je meer spiermassa als normaal ?

Greetzz

Comment

ik geloof dat tack er voor zorgd dat je verbranding sneler verloopt
                ik heb nog een potje van die oude stack staan maar ik kan der niet van slapen man.
                ik drink geen koffie dus ik wordt er helemaal hyper van echt niet normaal.
                en als ik na 1 week gebruiken er mee kap ben ik helemaal kapot.
                Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (been @ Okt. 01 2004,16:13)]ik geloof dat tack er voor zorgd dat je verbranding sneler verloopt
                  ik heb nog een potje van die oude stack staan maar ik kan der niet van slapen man.
                  haha...lekker stuiteren man ik had eerst vroege rdie stacker 4 met ephedrine die nu verboden zijn...Daar ging je hem echt van trippen ...Had hem zelfs een keer om 11 uur genomen voor het slapen..wat een ramp dikke nachtmerries etc....haha...Ook heb ik wel is voor het uitgaan een stacker genomen,ging wel hard uit me dak door die dingen..Ik geloof dat er veel mensne zijnn die deze dingen gebruiken als energie middel.Van stacker krigj je harde energie boost maar naar 1 week te gebruiken en dan stop je er eens mee dan stort je volledig als puin in mekaaar...ghehehe.

Greetzz

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (been @ Okt. 01 2004,16:13)]ik geloof dat tack er voor zorgd dat je verbranding sneler verloopt
                    als je die zware stackers(stacker3)hebt begijp ik wel dat je moeilijk kan slapen.

je hebt echter ook zat andere vetburners waar je wel gewoon goed van slaapt.

greetzz

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (KeepItReal @ Okt. 01 2004,15:46)]Zou zeker niet te laat beginnen met cutten. Veel denken dat je wel ff door dieet en cardio een sixpack krijgt, maar zo werkt het niet. Ik heb het vorig jaar ook fout aangepakt, veel te snel omlaag gegaan met Kcal. en teveel cardio gedaan. Ik verloor hierdoor meer spiermassa vergeleken met vetmassa. Ben toen gestopt met cutten, het was dus een mislukte poging zonder echt resultaat.

IK zou toch cardio van in het begin erbij doen, zo kan je uw dieet beter afstellen, wat Keepitreal zegt dat je langzaam moet afbouwen is correct,maar zou ook de krachttraining hetzelfde houden als ervoor, t is door hier veranderingen te doen dat je spiermassa gaat inleveren en niet door cardio te doen op vetverbranding

Grtz
                      stil growing

Comment

Ik zou eerst kijken hoe je lichaam reageert met het afbouwen van je koolhydraten.,misschien is het dan niet eens nodig om zwaar te gaan cardio.

Grtz.
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

een beetje cardio kan geen kwaad.

greetzz
                          Attached Files

Comment

thx allemaal ik ga proberen 1st mijn koly naar beneden te schroeven en een klein beetje cardio er bij kijken wat er dan gebeurd. daar komt het denk wel zo'n beetje opneer als ik ale reactie's bekijk.

en dat potje stacker's zijn bij mij de oude 4 en iid ga ik er van stuiteren en zweten hehe.
                            die kan ik later nog altijd in de strijd gooien toch
                            ik ga der wel lekker van sweten.

kan je btw greatine gebruiken in een cut fase??

mazzl en bedank voor de nu al zo veel reactie's
                            Who's the Chef

Comment

Van creatine hou je vocht vast, ikzelf gebruik het nooit maar denk dat het geen kwaad kan in een cut dieet,je kan het proberen,valt het tegen direct stoppen.

Grtz
                              stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X