coolbest ook 10g kh per 100ml
ud2 cut guide
Collapse
X
-
Schema dag 4:
Maaltijd 1:
selderij 100 gr
paprika 100 gr
sla 50 gr
gerookte zalm 150 gr
KEV: 15/45/8
Maaltijd 2:
komkommer 100 gr
cherry tomaten 100 gr
1 snee volkorenbrood
KEV 15/3/5
Maaltijd 3:
kipfilet 150 gr
wokgroenten 200 gr
olijfolie 5ml
KEV 8/36/10
----------------------------
Carbload:
(1050 gram kh, 200 eiwit, 75 vet)
Maaltijd 4:
3 shakes om de training heen
whey proteine (Gold Standard) 65 gr
dextrose 125 gr
Appelsap (goudappel) 250 ml
KEV 147/51/2
Maaltijd 5:
4 bagels
vruchtenhagel 60 gr
KEV 234, 34, 4
Maaltijd 6:
spaghetti 100 gram
groenten 200 gram
Heinz Tomato blokjes 390 gr
KEV 94/18/5
Maaltijd 7:
kwark 500 gr
banaan 1 stuk
KEV 47, 50, 0
totaal gr carbload vandaag: 375/153/11Last edited by pescatore; 04-05-2013, 22:20.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Hey, ik zou dit schema graag willen volgen maar,
ik ben een vrouw/juffrouw, ik weeg 65kg, ben ongeveer 165cm en heb 'n vp van 24%.
Je zei dat je max. 22 moet hebben, ik heb de discipline om dit te volgen maar maakt het iets uit voor die 2 procent?
En mag ik je dan ook vragen om die extra regeltjes 'ns te melden ?
Comment
-
Originally posted by Nataschadebuck View PostHey, ik zou dit schema graag willen volgen maar,
ik ben een vrouw/juffrouw, ik weeg 65kg, ben ongeveer 165cm en heb 'n vp van 24%.
Je zei dat je max. 22 moet hebben, ik heb de discipline om dit te volgen maar maakt het iets uit voor die 2 procent?
En mag ik je dan ook vragen om die extra regeltjes 'ns te melden ?
Comment
-
Bumpje,
Afgelopen winter weer veel gewicht verplaatst en tonijnen opgegeten maar toen kwam de cutperiode... motivatie weg. Ik wil het deze keer niet meer "klassiek" doen maar wil nu graag het ud 2.0 boek lezen om over een X aantal maanden met Ud 2.0 te beginnen. Het boek is een tijdje geleden op het forum gepost maar kan hem nergens vinden.
Zou iemand de link kunnen geven of hem voor me kunnen posten?
Zal er zeer mee geholpen zijn. Thanks
Comment
-
PM me ef je mail dan stuur ik hem je.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Bump bump! Bij dag 6 staat niet vermeld hoeveel gr kh en hoeveel gr vet je moet hebben. Gewoon uitgaan van 1 x vvm aan vet en de rest kh's?
Zal later vanavond/vannacht mijn ud2-cutschema posten in de hoop dat jullie die van kritiek kunnen voorzien.Ik doe een gok
Comment
-
Iets meer vet als 1gram per kg mag. Als je carbload goed is gegaan heb je dag 6 en 7 maar matige carbs nodig, maar zie wel aan je kcals te komen"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Originally posted by Pren View PostDankjewel! Dat ziet er interessant uit
Comment
-
Jezus man, het water loopt me in de mond door die beschrijving van je pastasaus .
Vandaag m'n eerste UD2.0 depletion. Blijkbaar val ik (haast) niet meer af als ik op 13% vet zit. Eens zien wat dit programma voor me doet. Ik heb het boek btw (voor de tweede keer) doorgelezen. Top dat je het zo neer hebt gezet in dit topic Dyno.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...7 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment