Originally posted by ryanrwr
View Post
Veranderen van trainingsschema
Collapse
X
-
Originally posted by talalelh15 View PostIk zal als ik jou was eens kijken naar max ot progamma, werkt prima! en goede krachtgains
Gr,
Me
Comment
-
Originally posted by ryanrwr View PostDank je wel, ik heb gekeken naar de max ot programma, maar lijkt me niet echt iets voor mij. Is er ergens op dit forum een goed UB/LB schema beschikbaar? Met gebruik van de zoekopties kom ik niet echt verder als ik UB/LB invoer
Gr,
Me
http://forum.bodynet.nl/929125-post205.htmlI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Ik heb nog een vraagje. Ik heb de UB/LB schema bekeken en ik zie daar dat ik bijvoorbeeld alleen mijn borst train dmv bench press. Normaal gesproken pak ik m'n borst ook met een incline bench press en met flyes. Is het niet zo dat met een UB/LB schema mijn borst minder vorm zal krijgen?
Daarnaast heb ik nog een vraag. Is er een verschil tussen overhead press en military press? Zo ja, wat zou het verschil dan zijn?
Ik hoor graag van jullie.
Thnx!
Comment
-
Originally posted by ryanrwr View PostIk heb nog een vraagje. Ik heb de UB/LB schema bekeken en ik zie daar dat ik bijvoorbeeld alleen mijn borst train dmv bench press. Normaal gesproken pak ik m'n borst ook met een incline bench press en met flyes. Is het niet zo dat met een UB/LB schema mijn borst minder vorm zal krijgen?
Daarnaast heb ik nog een vraag. Is er een verschil tussen overhead press en military press? Zo ja, wat zou het verschil dan zijn?
Overhead Press
Military Press
De traditionele Military Press wordt dus uitgevoerd met de hielen tegen elkaar aan.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
-
Originally posted by ryanrwr View PostDank je wel Inferno.
Brengt dat een verschil met zich mee qua training voor een bepaalde spiergroep? Of maakt het niet zoveel uit welke je hanteert?Last edited by inferno_0666; 12-03-2012, 21:14.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment