goeie middag beste bn'ers.
eventjes een korte intro,
ik volg op het moment het 5x5 stronglifts schema.
maar doordat mijn voetbal team uit de competitie gehaald is, zal ik nu meer tijd krijgen voor mijn kracht training.
dus ik dacht het is een mooi moment om naar 4x per week te gaan door middel van ub/lb.
nu heb ik zelf een schema in mekaar gedraait, gebaseerd op andere schema's die ik hier gezien heb, en persoonlijke voorkeuren. ik heb 1 ub en 1 lb schema, die ik dus gewoon 2x per week doe.
ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden.(tips en commentaar op of aanmerkingen is natuurlijk altijd welkom)
Ub/lb schema.
Ub
Benchpress 4x8
Pull ups 5x5
Military press 4x8
Chest dip 4x8
Bent over barbell row 4x8
Barbell upright row(wide grip) 4x8
Hammer curls 3x12
French press 3x12
Lb
Squat 4x8
Deadlift 4x8
Leg curls 3x12
Romanian deadlift 4x8
Smith machine calf raises 4x8
Legg raises/crunches 3x30
eventjes een korte intro,
ik volg op het moment het 5x5 stronglifts schema.
maar doordat mijn voetbal team uit de competitie gehaald is, zal ik nu meer tijd krijgen voor mijn kracht training.
dus ik dacht het is een mooi moment om naar 4x per week te gaan door middel van ub/lb.
nu heb ik zelf een schema in mekaar gedraait, gebaseerd op andere schema's die ik hier gezien heb, en persoonlijke voorkeuren. ik heb 1 ub en 1 lb schema, die ik dus gewoon 2x per week doe.
ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden.(tips en commentaar op of aanmerkingen is natuurlijk altijd welkom)
Ub/lb schema.
Ub
Benchpress 4x8
Pull ups 5x5
Military press 4x8
Chest dip 4x8
Bent over barbell row 4x8
Barbell upright row(wide grip) 4x8
Hammer curls 3x12
French press 3x12
Lb
Squat 4x8