Ik ben nu een paar weken bezig met een streng voedingsschema (cutten). Mijn trainingsschema is al een tijdje nauwelijks tot niets veranderd. vandaar dat ik vanaf volgende week een nieuw schema wil gaan volgen.
In het verleden heb ik alle spiergroepen 2x per week getraind (behalve benen). Mij werd verteld dat dit gewoon kon als je maar genoeg goede voeding binnen kreeg. Ook heb ik het gevoel dat mijn krachttrainingen TE lang duurden. Gemiddeld anderhalf uur KT (wel samen met een trainingspartner) en nog 20 tot 30 minuten cardio. Toch merk ik dat de meeste mensen alles maar 1x in de week trainen. Onderstaand mijn nieuwe trainingsschema. Iemand op of aanmerkingen? (Buik train ik trouwens wel nog 2x per week)
Man
1,77
71 kg
doel: vet verliezen (vooral rond de buik)
Maandag:
Rug
Buik
HIIT Cardio
Dinsdag:
Borst
HIIT Cario
Woensdag:
Benen
HIIT Cario
Donderdag:
Biceps
Triceps
HIIT Cario
Vrijdag:
Schouders
Buik
HIIT Cario
Zaterdag:
RUSTDAG
Zondag:
RUSTDAG (maar af en toe 's morgens een stuk buiten rennen)
In het verleden heb ik alle spiergroepen 2x per week getraind (behalve benen). Mij werd verteld dat dit gewoon kon als je maar genoeg goede voeding binnen kreeg. Ook heb ik het gevoel dat mijn krachttrainingen TE lang duurden. Gemiddeld anderhalf uur KT (wel samen met een trainingspartner) en nog 20 tot 30 minuten cardio. Toch merk ik dat de meeste mensen alles maar 1x in de week trainen. Onderstaand mijn nieuwe trainingsschema. Iemand op of aanmerkingen? (Buik train ik trouwens wel nog 2x per week)
Man
1,77
71 kg
doel: vet verliezen (vooral rond de buik)
Maandag:
Rug
Buik
HIIT Cardio
Dinsdag:
Borst
HIIT Cario
Woensdag:
Benen
HIIT Cario
Donderdag:
Biceps
Triceps
HIIT Cario
Vrijdag:
Schouders
Buik
HIIT Cario
Zaterdag:
RUSTDAG
Zondag:
RUSTDAG (maar af en toe 's morgens een stuk buiten rennen)
Comment