Train normaal 3-daagse split
Namiddag (normaal) duurt KT (zonder opwarming +/- 1h)
1 : Rug/benen (M)
2 : Schouders / Triceps (W)
3 : Borst / Biceps (V)
kan soms zijn dat ik er nog 1/2 dagen bij doe en training gewoon herpak dus op vierde dag terug R/B, vijfde dag S/T en dan de week erna begin met de volgende training.
train normaal sets 12/10/8/6
Smorgens
5 x 1h cardio (60-70% MaxHF), net onder anaerobe training dus
Eetschema heeft hier al gestaan, is voor 99% okay
Vraag me alleen af of ik niet beter vijfdags schema zou pakken en alle groepen apart 1h zou trainen, ander voortel van schema mag natuurlijk ook, wil wel 1h afzien bij de beesten (vraag me niet nu waarom, maar k vind afzien leuk :-))
Doel is athletisch lichaam hebben, hoef dus geen bb te worden
a lil like this
grootste probleem voor mij is, ik ben klassiek voorbeeld van 80% ectomorf, 187cm/benen van 110cm en lange armen, en kort bovenlichaam en kleine borstspieren.
Namiddag (normaal) duurt KT (zonder opwarming +/- 1h)
1 : Rug/benen (M)
2 : Schouders / Triceps (W)
3 : Borst / Biceps (V)
kan soms zijn dat ik er nog 1/2 dagen bij doe en training gewoon herpak dus op vierde dag terug R/B, vijfde dag S/T en dan de week erna begin met de volgende training.
train normaal sets 12/10/8/6
Smorgens
5 x 1h cardio (60-70% MaxHF), net onder anaerobe training dus
Eetschema heeft hier al gestaan, is voor 99% okay
Vraag me alleen af of ik niet beter vijfdags schema zou pakken en alle groepen apart 1h zou trainen, ander voortel van schema mag natuurlijk ook, wil wel 1h afzien bij de beesten (vraag me niet nu waarom, maar k vind afzien leuk :-))
Doel is athletisch lichaam hebben, hoef dus geen bb te worden
a lil like this
grootste probleem voor mij is, ik ben klassiek voorbeeld van 80% ectomorf, 187cm/benen van 110cm en lange armen, en kort bovenlichaam en kleine borstspieren.
Comment