Wat denken jullie van mijn schema

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Wat denken jullie van mijn schema

    Tot nu toe had ik een niet zo'n heel erg vast trainingsschema: maandag borst/triceps, dinsdag rug/biceps en donderdag schouders/benen. Ik wisselde maar een beetje af met de oefeningen iedere dag zodat ik 2 of 3 oefeningen per spiergroep had gedaan. Ik ben nu van plan om het volgens een vast schema te gaan doen dat ik heb opgesteld.

    Mijn doelen zijn:
    1. Wat gespierder worden (wat breder, buikspieren net iets meer zichtbaar)
    2. Nog een heel klein beetje meer afvallen (meeste werk op dit punt eigenlijk al achter de rug, nog een klein beetje eraf en daarna op peil houden)

    Graag zou ik willen horen wat jullie er van vinden! Alvast bedankt!

    Maandag (Borst - Triceps)
    Oefeningen Borst
    • Barbell Flat Bench Presses
    • Chest Press
    • Peck deck machine

    Oefeningen Triceps
    • Cable Extensions
    • One-Arm Triceps Extensions
    • Tricep Press

    Dinsdag (Rug - Biceps)
    Oefeningen rug
    • Bent over rows
    • Front pulldown
    • Deadlifts (Op dit moment ben ik nog voorzichtig bezig met deadliften, ik
    wil namelijk graag eerst de techniek goed onder de knie krijgen.)

    Oefeningen biceps
    • Rope Hammer Curls
    • Preacher Curls
    • Incline Dumbell Curls

    Woensdag (Zaalvoetbal)
    15 tot 20 minuten intensief zaalvoetballen soms een dubbele wedstrijd. Soms helemaal geen zaalvoetbal.

    Donderdag (Schouders – Benen)
    Oefeningen schouders
    • Military Press
    • Shrugs
    • Delta Machine

    Oefeningen benen
    • Squat
    • Leg Press
    • Leg Extension

    Vrijdag (rustdag)

    Zaterdag
    Op dit moment doe ik een fullbody training, alle spiergroepen 1 a 2 keer. In de toekomst wil ik deze dag gebruiken om een goed stuk te gaan fietsen op de racefiets.

    Zondag
    Rustdag

    Buikspieren train ik om de dag thuis. Benen op een verhoging leggen dan sit-ups.
    Nothing is over until you stop trying!

  • #2
    Iemand??
    Nothing is over until you stop trying!

    Comment


    • #3
      Hoezo reageert er niemand? Vraag ik het verkeerd of wat kan ik anders doen zodat ik wel reacties krijg??
      Nothing is over until you stop trying!

      Comment


      • #4
        Hoeveel sets/reps doe je alles? Het is allemaal niet helemaal in balans. Rug is bijvoorbeeld een grotere spiergroep dan biceps en daarvoor doet men dan ook meer oefeningen. Dat FB op zaterdag zou ik ook niet doen, als je 2x p/w je spiergroepen wilt trainen, kun je beter altijd FB of UB/LB doen. Daarom raad ik je ook aan om even in de stickys te kijken wat betreft trainingsschemas.

        Comment


        • #5
          Sorry maat,maar je schema slaat echt nergens op!
          Oefeningen/volgorde ect ect.

          Leer eens welke oefeningen voor welk gedeelte van je spiergroepen zijn die je aan het trainen bent.
          Horen je hamstrings en kuiten niet bij je benen bv?

          Terug naar de tekentafel.
          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

          Comment


          • #6
            Lees eerst eens een aantal stickies door en begin dan opnieuw.....

            Comment


            • #7
              Oei! Bedankt voor de reacties, ik ga m'n huiswerk nog even goed doen en dan nog een poging wagen!
              Nothing is over until you stop trying!

              Comment


              • #8
                Als je 4 dagen traint, zou ik gewoon dit schema gebruiken en zaterdag als dag 4 gebruiken.

                Comment

                Sidebar top desktop

                Collapse

                Actieve discussies

                Collapse

                Working...
                X