Beste bnners,
Zoals de titel zegt, zou ik graag jullie mening willen over mijn trainingsschema.
Maandag
Borst
Dumbbell chest press
Chest press machine
Chest fly machine
Schouders
Lateral raise machine
Upright dumbbell row
Triceps
Tricep rope pushdown
Tricep dips
Dinsdag
Rug
Cable row
Lat pulldown
Back extensions
Biceps
Standing biceps cable curl
Dumbbell concentration curls
Ik doe 3 sets van 10 reps, ik probeer er voor te zorgen dat de laatste 3 reps zo goed als niet te doen zijn.
Donderdag hetzelfde als maandag.
Vrijdag hetzelfde als dinsdag.
Woensdag voetbaltraining.
Zondag voetbalwedstrijd.
Buik train ik elke dag i.c.m. buikspier kwartier.
Benen train ik eigenlijk niet omdat ik na elke training het liefst nog interval op de loopband wil doen.
Dit is het schema hoe het eruit zag, mijn voetbaltraining is nu op vrijdag i.p.v. woensdag, zou ik dan woensdag de training van maandag kunnen doen en donderdag de training van dinsdag. Of zit er dan te weinig rust tussen?
Graag hoor ik jullie mening.
Zoals de titel zegt, zou ik graag jullie mening willen over mijn trainingsschema.
Maandag
Borst
Dumbbell chest press
Chest press machine
Chest fly machine
Schouders
Lateral raise machine
Upright dumbbell row
Triceps
Tricep rope pushdown
Tricep dips
Dinsdag
Rug
Cable row
Lat pulldown
Back extensions
Biceps
Standing biceps cable curl
Dumbbell concentration curls
Ik doe 3 sets van 10 reps, ik probeer er voor te zorgen dat de laatste 3 reps zo goed als niet te doen zijn.
Donderdag hetzelfde als maandag.
Vrijdag hetzelfde als dinsdag.
Woensdag voetbaltraining.
Zondag voetbalwedstrijd.
Buik train ik elke dag i.c.m. buikspier kwartier.
Benen train ik eigenlijk niet omdat ik na elke training het liefst nog interval op de loopband wil doen.
Dit is het schema hoe het eruit zag, mijn voetbaltraining is nu op vrijdag i.p.v. woensdag, zou ik dan woensdag de training van maandag kunnen doen en donderdag de training van dinsdag. Of zit er dan te weinig rust tussen?
Graag hoor ik jullie mening.
Comment