Iemand leerde mij een goed tip door echt te proberen vanuit je ellebogen te trekken ipv armen. Je armen zijn gwn hooks als het ware.
Verbeteren dikte rug
Collapse
X
-
Originally posted by talalelh15 View PostIemand leerde mij een goed tip door echt te proberen vanuit je ellebogen te trekken ipv armen. Je armen zijn gwn hooks als het ware.Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
Doel eind 2015: 100kg
http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html
Comment
-
Ik denk dat de pro van BN, robbie, je het best heeft verteld over wat te doen. Bedoel het niet sarcastisch btw, de man heeft een beste rug."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Hallo allemaal,
Ik ben ergens op dit schema gestuit waar ik de komende tijd mee wil beginnen. Mijn doel is groter en sterker rug te krijgen.
Schema A
Optrekken 4x8
Roeien met bank 3x6
pull over 4x8
Upright row 3x6
Voorgebogen Vogelschrikker 3x10
Schema B
Back extension 4x8
Goedemorgen 4x6
Chest-pull kabel 3x10
Pull over kabel 3x8
Omgekeerde flys 3x8
Mijn vraag is hoe ik me andere 1 of 2 trainingsdagen in kan delen met oefeningen.
Ik zat te denken aan 1 dag borst,triceps en andere dag benen schouders.
Alle ideeen suggesties zijn van harte welkom!
Comment
-
Originally posted by Coconut View PostHallo allemaal,
Ik ben ergens op dit schema gestuit waar ik de komende tijd mee wil beginnen. Mijn doel is groter en sterker rug te krijgen.
Schema A
Optrekken 4x8
Roeien met bank 3x6
pull over 4x8
Upright row 3x6
Voorgebogen Vogelschrikker 3x10
Schema B
Back extension 4x8
Goedemorgen 4x6
Chest-pull kabel 3x10
Pull over kabel 3x8
Omgekeerde flys 3x8
Mijn vraag is hoe ik me andere 1 of 2 trainingsdagen in kan delen met oefeningen.
Ik zat te denken aan 1 dag borst,triceps en andere dag benen schouders.
Alle ideeen suggesties zijn van harte welkom!
Zou doen:
ub/lb, 2x per week alle spiergroepen, dus ook je rug. Wellicht kan je daarin de oefeningen aanpassen aan jou voorkeuren.
Open voortaan een eigen topic en welkom."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Jeroen1976 View PostJe oefeningen lijkt me weinig mis mee. Denk ook aan je greep. Dikte rug moet je wijder pakken. Pak bij BOR de stang maar eens wijder, dan voel je dat de nadruk meer in het midden van je rug ligt.
Bodybuilder Kang Kyung Won - Awesome Back Workout - YouTube
bekijk dit filmpje is.
GroetHuidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
Doel eind 2015: 100kg
http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostVoorgebogen vogelverschrikker? Leuke nederlandse vertalingen .
Zou doen:
ub/lb, 2x per week alle spiergroepen, dus ook je rug. Wellicht kan je daarin de oefeningen aanpassen aan jou voorkeuren.
Open voortaan een eigen topic en welkom.
Comment
-
Roeien en bij contractie vasthouden. Dit naast de zware basisoefeningen zoals deadlift, chins enz.In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: