Hoi, even een kort vraagje, ik wil zo gaan trainen, heb gisteren rug/biceps gedaan, nu spierpijn in mijn biceps, is het verstandig om vandaag borst/triceps te doen?? Of kan ik beter een dag extra wachten? alvast bedankt voor jullie reacties
spierpijn biceps toch borst trainen??
Collapse
X
-
Originally posted by Teddek View Postopzet schema veranderen.You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
door vakantie...en vakantiewerk... heb ik 3 weken lang op andere dagen en tijden getraind. Vanaf maandag weer terug naar mijn basis schema en dat is "naar mijn idee" prima.
zo: benen schouders
ma: buik spinning high impact(werk)
di: rug en biceps
woensdag: borst tricep en spinning low impact(werk)
donderdag: benen schouders
vrijdag: rust..soms buik...of wat buiten fietsen op de mtb
zaterdag: combitraining....vaak supersets of meer hh/lichter gewicht: biceps/tricep/borst/bovenkant rug
ik heb trouwens na de warmingup besloten om geen borst te trainen....voelde niet goed aan.
Heb er een extra buiksessie ingegooid, onderarmen getraind en met lichte gewichten de biceps weer soepel getraind.
Het heeft geholpen
Comment
-
Originally posted by rainman View PostPffff,als ik jouw basisschema zie,krijg ik pas spierpijn!
on topic, je kunt gewoon je borst gaan trainen hoor.. je zal vrij weinig moeten merken op wat fly oefeningen na waarschijnlijk.SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Originally posted by jobr View Postdan wil je die van mij niet zien.. 7 dagen per week!
on topic, je kunt gewoon je borst gaan trainen hoor.. je zal vrij weinig moeten merken op wat fly oefeningen na waarschijnlijk.
Dat kunnen alleen mensen met jobr genen!
En jij traint 2 maanden,dan weer 2 maanden rust.Gaat makkelijker dan!Last edited by rain; 11-08-2013, 19:35.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rainman View PostKlopt Jobr,maar voor het merendeel van de sporters is het schema van ts redelijk te veel en jouw schema zeker!
Dat kunnen alleen mensen met jobr genen!
En jij traint 2 maanden,dan weer 2 maanden rust.Gaat makkelijker dan!SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Originally posted by jobr View Posthaha fuck you, ik wou dat het niet zo ging
Maar je kan het ook positief bekijken,je bent in ieder geval weer super goed begonnen.
Ik ben er 2 jaar geleden een half jaar uit geweest door pfeiffer,ik ken het gevoel.
Maar ik had geen wedstrijd ambities,dan is het nog vervelender.
Gelukkig ben je nog jong .DIVIDE ET IMPERA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment