Hoi, even een kort vraagje, ik wil zo gaan trainen, heb gisteren rug/biceps gedaan, nu spierpijn in mijn biceps, is het verstandig om vandaag borst/triceps te doen?? Of kan ik beter een dag extra wachten? alvast bedankt voor jullie reacties
spierpijn biceps toch borst trainen??
Collapse
X
-
Originally posted by Teddek View Postopzet schema veranderen.You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
door vakantie...en vakantiewerk... heb ik 3 weken lang op andere dagen en tijden getraind. Vanaf maandag weer terug naar mijn basis schema en dat is "naar mijn idee" prima.
zo: benen schouders
ma: buik spinning high impact(werk)
di: rug en biceps
woensdag: borst tricep en spinning low impact(werk)
donderdag: benen schouders
vrijdag: rust..soms buik...of wat buiten fietsen op de mtb
zaterdag: combitraining....vaak supersets of meer hh/lichter gewicht: biceps/tricep/borst/bovenkant rug
ik heb trouwens na de warmingup besloten om geen borst te trainen....voelde niet goed aan.
Heb er een extra buiksessie ingegooid, onderarmen getraind en met lichte gewichten de biceps weer soepel getraind.
Het heeft geholpen
Comment
-
Originally posted by rainman View PostPffff,als ik jouw basisschema zie,krijg ik pas spierpijn!
on topic, je kunt gewoon je borst gaan trainen hoor.. je zal vrij weinig moeten merken op wat fly oefeningen na waarschijnlijk.SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Originally posted by jobr View Postdan wil je die van mij niet zien.. 7 dagen per week!
on topic, je kunt gewoon je borst gaan trainen hoor.. je zal vrij weinig moeten merken op wat fly oefeningen na waarschijnlijk.
Dat kunnen alleen mensen met jobr genen!
En jij traint 2 maanden,dan weer 2 maanden rust.Gaat makkelijker dan!Last edited by rain; 11-08-2013, 19:35.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rainman View PostKlopt Jobr,maar voor het merendeel van de sporters is het schema van ts redelijk te veel en jouw schema zeker!
Dat kunnen alleen mensen met jobr genen!
En jij traint 2 maanden,dan weer 2 maanden rust.Gaat makkelijker dan!SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Originally posted by jobr View Posthaha fuck you, ik wou dat het niet zo ging
Maar je kan het ook positief bekijken,je bent in ieder geval weer super goed begonnen.
Ik ben er 2 jaar geleden een half jaar uit geweest door pfeiffer,ik ken het gevoel.
Maar ik had geen wedstrijd ambities,dan is het nog vervelender.
Gelukkig ben je nog jong .DIVIDE ET IMPERA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: