Zoekend voor schema START 2014

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zoekend voor schema START 2014

Avond,

Ik zoek voor begin 2014 een lekker schema om het jaar lekker in te knallen.
    Mijn doel voor 2014 is hoog en wil al vroeg beginnen met alles klaar te maken voor mn eerste echte start met massa aanzetten.
    Waarom 2014 en niet nu?
    Op het moment ben ik full time aan het werk.
    En kan weinig tot niet trainen omdat ik er geen tijd voor heb (geld voor bus).
    Eind 2013 31 december word ik 18 en krijg dan mn ov, de bedoeling is dan om savonds te trainen.
    Ook waren de gains van afgelopen jaar super slecht door het vele fietsen 20km op een dag, en kon er bijna niet tegen aan eten.

LB/UB Massa schema is mij al aangewezen door Dexie.

Verder iemand nog iedeetjes?

Fuark,

Robin

Ja. Een bijbaantje? Ik zie erg veel excuusjes staan. Je bent alleen maar excuusjes aan jezelf verschuldigd dus kap met de excuusjes en ga wat doen. Succes.
    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Geen tijd...,geen geld voor de bus....,20 km per dag fietsen waar je niet tegenop kan eten...gains waren superslecht door 20 km per dag te fietsen....Geloof je het zelf wel?

Wil je wel eigenlijk want je houd alleen jezelf voor de gek op deze manier.
      Je bent hier nu een half jaar lid en nog geen stap verder,

2014 zijn er weer zat andere redenen om niet te hoeven trainen,het zit allemaal tussen je oren.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Lol dit ze me nog aan het denken ook...

take charge in ur fucking mind.

Comment

Stronglifts + goede en genoeg voeding + consistently

Ben er zelf ook pas achter
          What matters in life is the courage, you bring to it.

Comment

Sl ga je echt geen massa van aanzetten.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Met deze instelling ga je nergens massa van aanzetten!

De knop zal helemaal om moeten want als je het eerste half jaar als beginner niks gaint ondanks alle goede adviezen hier,wordt het 1 grote teleurstelling als je zo doorgaat.

Dus nu beginnen ipv uitstellen!

Ub/lb is goed,waarom wil je allemaal andere schema,s horen?
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                Heb er nu weer een kilotje bij en denk dat ik langzamerhand verschil in de spiegel begin te zien. Dat na heel lang aan te kloten op andere schemas. Ik kon daar het gewicht niet progressief op verhogen. Volgens mij ga je van SL wel massa aanzetten indien je genoeg eet. En assistance oefeningen zullen helpen. Een basis kan nooit kwaad werd mijn verteld.

Comment

Originally posted by rainman View Post
                  Met deze instelling ga je nergens massa van aanzetten!

De knop zal helemaal om moeten want als je het eerste half jaar als beginner niks gaint ondanks alle goede adviezen hier,wordt het 1 grote teleurstelling als je zo doorgaat.

Dus nu beginnen ipv uitstellen!

Ub/lb is goed,waarom wil je allemaal andere schema,s horen?
                  im on it. ik had gewoon wat botte reacties nodig. maar dat ik krap in tijd zit is een feit.

Comment

Originally posted by Twer View Post
                    Heb er nu weer een kilotje bij en denk dat ik langzamerhand verschil in de spiegel begin te zien. Dat na heel lang aan te kloten op andere schemas. Ik kon daar het gewicht niet progressief op verhogen. Volgens mij ga je van SL wel massa aanzetten indien je genoeg eet. En assistance oefeningen zullen helpen. Een basis kan nooit kwaad werd mijn verteld.
                    Een kilo na een paar maanden sl? Wel magertjes imo. Maar om een basis te creëren goed schema ja, enige schema waar dat mee kan, nee.
                    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by RobinVM View Post
                      im on it. ik had gewoon wat botte reacties nodig. maar dat ik krap in tijd zit is een feit.
                      Ik niet zeker met 3 kids,een drukke baan en mijn meissie die ook aandacht wilt?

Als je echt wilt,maak je tijd.
                      Ik sta ook op zondag 09.00 u in de sportschool terwijl ik liever uitslaap.

Succes!
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Nee niet na een paar maanden.

Rond 1 augustus begonnen met SL. Daarvoor ben ik ookal meer beginnen te eten. Op 1 augustus woog ik rond de rond de 66 .5 kg en deze ochtend 68.2 kg. Begonnen op de gewichten dat de excel aan gaf. Mijn krachtstats waren toen niets en zijn nog steeds niets maar wel verbetert. En het lijkt me vrij logisch dat je alleen gaat gainen als de gewichten voor je zelf iets zwaarder worden.

Comment

Een kilo na een paar maanden sl? Wel magertjes imo. Maar om een basis te creëren goed schema ja, enige schema waar dat mee kan, nee.
                          Gelukkig hebben we onze muffin etende troll die elke week van schema wisselt en ondanks zijn vrij redelijke aanleg minder gained dan menig 12 jarig pushup knulletje.
                          Dat je zelf te lamlendig bent om je ergens voor in te zetten oké, maar ga geen pogingen doen andere mensen die wel serieus trainen onderuit te halen.
                          Misschien z'n log eens lezen en daarna concluderen of in zijn situatie enkele kilo's wel/geen goede vooruitgang is in plaats van maar wat schreeuwen terwijl je nog nooit langer dan 48 uur hetzelfde schema hebt gedaan en zelfs op gevoel traint tegenwoordig.

@Ontopic: begin nu gewoon met een goed schema want vooruitschuiven is een dooddoener in deze hobby/sport, je hebt me pas om een pushpull gepm'd begin daarmee zou ik zeggen

Comment

Bodynet, de plek waar iedereen liefde krijgt..

Comment

Originally posted by aktito View Post
                              Gelukkig hebben we onze muffin etende troll die elke week van schema wisselt en ondanks zijn vrij redelijke aanleg minder gained dan menig 12 jarig pushup knulletje.
                              Dat je zelf te lamlendig bent om je ergens voor in te zetten oké, maar ga geen pogingen doen andere mensen die wel serieus trainen onderuit te halen.
                              Misschien z'n log eens lezen en daarna concluderen of in zijn situatie enkele kilo's wel/geen goede vooruitgang is in plaats van maar wat schreeuwen terwijl je nog nooit langer dan 48 uur hetzelfde schema hebt gedaan en zelfs op gevoel traint tegenwoordig.

Prachtig dit. Wie ben jij dan? Ojaaaa, de ''trainer'' met de nodige google ervaring. Ik probeer twer juist te behoeden van mogooltjes zoals jij hahaha. Ik dacht vroeger ook ''Ja medhi, rippetoe zijn de shit en iedereen op bodynet heeft gelijk''. Kracht stijg je leuk op met SL ja, maar wil je gaan voor massa, zoals Robinvm zou ik het zeker niet aanraden. Mooi het persoonlijke stuk ook, daar ging ik persoonlijk het meest stuk om.

Weinig gains? Pls, sinds ik die onzin van SL + gomad/wendler en weet ik niet welke goeroe opzij heb gezet ga ik keihard. Nu weer rustig deloaden en weer opbouwen (voordat er weer gewichten uit mijn logje gehaald worden ).

Mooi ook van dat schema wisselen, doe jij nou maar lekker wat jij wilt doen, dan doe ik wat ik wil doen. Mooi ook je overdreven reactie, twer kan volgens mij best zelf reageren (heeft tie ook gedaan). Of heb je wat diepere gevoelens? Blijf in ieder geval lekker ragen, gisteren wat mcflurry gegeten en val gewoon af . Begrijp dat het moeilijk is, haters gonna hate. Nu hop, wat artikels lezen weer.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X