Beste bn'ers,
Ik heb een probleem met mijn trainingschema, ik doe 5x per week aan kt waarbij ik het onderstaande schema volg! Ook doe ik 2x in de week aan boksen op wedstrijdniveau.
Nu kom ik in de knoei met de verschillende spiergroepen omdat ik ze volgens mij zo niet voldoende rust geef, zo pak ik dinsdag schouders en triceps en de volgende dag borst en biceps waarbij je schouders weer flink belast worden.
Ik heb zo'n beetje alles hier doorgelezen maar kom niet echt op een voorbeeld wat ik toe kan passen.
Zou ik het beter anders aan kunnen pakken ? Ik hoor het graag
Mijn doel is om meer massa te kweken, hierbij heb ik al met behulp van dit forum al een goedd voedingsschema opgezet die ik netjes volg.
maadag:
-17:30 tot 19:00 benen trainen.
-20:00 tot 21:00 bokstraining.
dinsdag:
-17:30 tot 19:00 schouders tricep trainen.
-afronden met 20/30 min. HIIT cardio
woensdag:
-17:30 tot 19:00 borst, biceps trainen.
-Afronden met 20/30 min. HIIT cardio.
Donderdag:
-17:30 tot 18:45 Rug trainen.
-19:30 tot 21:00 bokstraining.
Vrijdag:
-Rust (werken,bijbaantje)
Zaterdag:
Zondag:
-9.30 tot 11.00 borst en bicep training.
-Afronden met 20/30 min. HIIT cardio
Groet,
Sjoerd
Ik heb een probleem met mijn trainingschema, ik doe 5x per week aan kt waarbij ik het onderstaande schema volg! Ook doe ik 2x in de week aan boksen op wedstrijdniveau.
Nu kom ik in de knoei met de verschillende spiergroepen omdat ik ze volgens mij zo niet voldoende rust geef, zo pak ik dinsdag schouders en triceps en de volgende dag borst en biceps waarbij je schouders weer flink belast worden.
Ik heb zo'n beetje alles hier doorgelezen maar kom niet echt op een voorbeeld wat ik toe kan passen.
Zou ik het beter anders aan kunnen pakken ? Ik hoor het graag
Mijn doel is om meer massa te kweken, hierbij heb ik al met behulp van dit forum al een goedd voedingsschema opgezet die ik netjes volg.
maadag:
-17:30 tot 19:00 benen trainen.
-20:00 tot 21:00 bokstraining.
dinsdag:
-17:30 tot 19:00 schouders tricep trainen.
-afronden met 20/30 min. HIIT cardio
woensdag:
-17:30 tot 19:00 borst, biceps trainen.
-Afronden met 20/30 min. HIIT cardio.
Donderdag:
-17:30 tot 18:45 Rug trainen.
-19:30 tot 21:00 bokstraining.
Vrijdag:
Zaterdag:
Zondag:
-9.30 tot 11.00 borst en bicep training.
-Afronden met 20/30 min. HIIT cardio
Groet,
Sjoerd
Comment